Tja wat zal ik hier eens op zeggen?!
Ik ben van mening, ja kom ik even grof door de bocht.
Die dingen hangen er niet voor niks, die zijn echt niet voor de sier, die zijn er om je kinderen te voeden. In ieder geval zo kijk ik er tegenaan.
Ik doe het ook overal, waarom niet??? Als mijn kindje honger heeft moet ik dan maar tegen mijn kind zeggen, nee schat je moet even wachten want ik ben nu in de stad, krijs maar effe lekker, want ik moet nu winkelen en mag jou niet voeden in het openbaar, omdat mensen dat not done vinden.
Ik kan ook gewoon lekker het eerste jaar of hoe lang ik het deze keer mag doen(vorige was negen maanden, wilde niet meer omdat ik opnieuw zwanger was, en ben) niet naar buiten gaan, en de hele dag en nacht binnen zitten, en mensen die zomaar eens per ongeluk op bezoek komen, gelijk aan de deur laten staan, want oe misschien heeft mijn kindje wel dorst.
Ik vind het idioot dat de mensen het niet accepteren, meiden van vijftien en zestien mogen er wel als een hoer bij lopen, en op het strand mag iedereen topless liggen, maar je eigen kind in leven houden door de melk die je als moeder aanmaakt, is not done?!
Ja heel apart.
Ik vind het juist kei geinig om te zien, en je ziet er eigenlijk niks van.
Ik kan niet wachten, moet nog vier maanden, pfff.
Volgens mij nog 160 dagen.
Dames, lekker voeden overal.
Weet je wat me een leuk plan lijkt, als er plaatsen in Nederland zijn, eetgelegenheden of iets, waar personeel je erop heeft gewezen om je kind niet in het openbaar te voeden, die hier ergens neer te zetten, kunnen we straks met z'n allen, bijna tegelijk naar zo'n zaak, die mesne over de zeik helpen, ja lijkt mij een goed plan.
Ik heb er namelijk eens van gehoord maar weet niet goed waar de klepel hangt, of hoe is die uitspraak???
X