financiele problemen en sterke kinderwens!

even nog ff reageren op de leeftijd, mijn schoonzus is 34 en die is vorig jaar april gestopt met de pil, mijn broer is 33 zij hebben er met de gyn over gehad en is nog haalbaar op die leeftijd, vooral is ze bang dat tijdens de bavalling een klaplong krijgt omdat ze nu al 3 jaar lang klaplongen heeft( 1 ste jaar 3 gehad ) nu zijn het niet echt klaplongen meer vanwege dat ze alleen stukje loslaten maar vergt wel van je lichaam, aangezien de long arts zei dat dat geen probleem is en tijdens de bevalling de longarts is de buurt is met in de operatie kamer de spullen al klaarstaan gaat zij er nu gewoon voor en hopenlijk wordt ze zwanger. ze was eerder bang voor de longen dan dat het een risico kindje wordt vanwege haar leeftijd, ik had met zwangerschaps zwemmen iemand van 40

dus jou leeftijd valt geloof ik minder in die risico

maar meid geweldig hoe je het oplost en s6 verder met het oefenen

groetjes mama van sharon

Hoi!
Heel veel liefde is voor een baby belangrijker dan het bedje waar hij in ligt.
Waar je wel vaan te voren over na moet denken is hoe je het gaat doen met de kinderopvang.
Je zal moeten blijven werken.
kinderdagverblijf is best prijzig. Ik riep heel stoer van te voren.. mijn kindje gaat naar de opvang! Maar toen ik hem in mijn armen had... kon ik het niet over mijn hart verkrijgen om hem bij wild vreemde achter te laten. Het ging maar om 1 dag... maar dan nog.
sterkte met je beslissing!

Hoi
Ik heb hier ervaring mee ik werd zwanger en had veel schulden door zwangerschap ben ik schuldsanering ingegaan om alles goed te krijgen na 2 jaar werd beëindigd omdat me man niet de afspraken na kwam dus zat ik weer met elende toen wsnp ingegaan onder tussen nog kindje er bij  en na 3 jaar schuld vrij maar toen man ontslagen weer uitkering Hoop schuld door boetes van mijn man dus nu nog ellemde en was zwaar 75 per week luiers voeding en nu ze ouder zijn zien ze vriendjes dingen hebben of op vakantie gaam doet zeer ik ze dit niet kan geven en sinds maamdag weet ik weer zwanger te zijn en weet echt niet hoe dat nu moet 
Ik vind persoonlijk als je kam wachten doe dat zodat je er van geniet niet dat ik niet geniet van me kids maar ik voel me soms een slechte moeder  

Terug
Bovenaan