<p>Hoi iedereen, </p><p>een lang verhaal, maaar even uitleg van begin tot eind.. </p><p>ik heb een paar dagen geleden al eens een topic gepost met jullie ervaringen over infacol. Ik had dit gekocht omdat onze baby erg last van krampjes begon te krijgen, en ik in babybladen las en van een vriendin hoorde dat dit tegen krampjes zou helpen.. Nou een aantal dagen gebruikt, onze kleine vind het lekker, maar hij poepte opeens erg weinig, en de krampjes werden helemaal niet minder. Ik ben toen wat dieper gaan zoeken en heb een topic geplaatst en kwam erachter dat infacol de lucht letterlijk uit de darmen haalt waardoor de ontlasting dikker wordt. Nu is het zo dat onze baby reflux heeft, waardoor hij NutriTon door zijn voeding krijgt, wat ook al indikt, hij was dus gewoon verstopt aan het raken.. Direct gestopt met infacol, maar de krampjes waren niet over, ze waren zelfs erger. Ik heb op aanraden van een aantal mensen hier cinababy van VSM gekocht, dit heeft een paar dagen nodig om te gaan werken, dat zou het nu ongeveer wel moeten doen.. </p><p>Het flesgeven is op het moment echter een compleet drama. een paar minuten gaat het drinken prima, totdat, zoals het ons lijkt, krampjes op beginnen te spelen. hij overstrekt zich enorm, gaat heel hard huilen, en wil de fles ook niet meer. ik las op internet dat krampjes niet zo snel zouden kunnen komen opzetten, vandaar dat ik zeg zoals het ons lijkt, maar het lijkt toch echt alsof hij krampjes heeft.. Wij zijn hierdoor nu elke voeding in plaats van 15/20 minuten, zeker 3 kwartier bezig, om uiteindelijk een baby te hebben die heel lang overstuur is, en een fles waar vaak zeker 50/60cc in overblijft.. Nu ben ik wel zover dat ik de fles geef totdat hij gaat huilen, dan troost ik hem, hou hem rechtop vanwege de reflux, verschoon hem, en probeer het dan nogmaals, meestal gaat er dan nog wel 30cc in, maar de fles gaat niet leeg, en we zijn extreem lang bezig..</p><p>Herkent iemand dit ? of heeft iemand tips? </p>