Fles geven is op het moment drama

@femfem: een vriendin van mij zweert bij infacol, zo gek he hoe verschillend! 
@Rooslii: ik ben al naar de difrax aan het kijken :) zit nu ondertussen weer met een huilende baby soor krampjes. Dat dr brown lekt hoor ik inderdaad ook vaak!

Je verhaal herken ik, we hebben uiteindelijk door wachten huisarts en kinderarts 1,5 maand gehad dat hij bijna niet at.. heel veel last van zijn buik. Uiteindelijk via de kinderarts forlax (bevorderd de ontlasting, op basis van vezels) gekregen, werkt uitstekend! Wij hebben de dr brown, werkt hier met succes (wel de brede hals fles). Hij eet sindsdien weer goed! 
Nadeel trwns van de dr brown is het schoon maken van het ventiel maar heb ik wel voor over. Qua lekken van de fles geen last sinds ik de gebruiksaanwijzing goed gelezen heb :).  
Hoop dat je er wat aan hebt :)

@willemijn: met de vezels ben ik bekend. Onze zoon is opgenomen geweest waarna redluz geconstateerd is, daar hebben ze ons alles uitgelegd over vezels aangezien door het verdikken van voeding verstopping kan ontstaan. 
Ik heb net snel even een difraxfles gekocht om te proberen ( kruidvat 25%korting!) En de voeding is er zonder gemopper ingegaan, en de fles is leeg! Joepie! Hopen dat dit zo blijft.

Ik heb alleen een fles met een s speen gekocht, die voor zijn leeftijd prima zou moeten zijn, ik denk alleen dat ik morgen wel even een m koop aangezien zijn voeding ingedikt is en het wel erg lang duurde voor de fles leeg ging

Ik heb goeie ervaring met babybuikkrampolie van apotheek rensing  uit hilversum  je besteld het via hun website je moet een bedrag van 7 euro nog wat overmaken 
Het stinkt enorm maar je moet de olie in de navel druppelen en onder de voetjes smeren maar het helpt heel goed ik heb het bij mijn dochter gebruikt en ze werd gelijk rustig 
Sharon

Ik heb goeie ervaring met babybuikkrampolie van apotheek rensing  uit hilversum  je besteld het via hun website je moet een bedrag van 7 euro nog wat overmaken 
Het stinkt enorm maar je moet de olie in de navel druppelen en onder de voetjes smeren maar het helpt heel goed ik heb het bij mijn dochter gebruikt en ze werd gelijk rustig 
Sharon

Terug
Bovenaan