Fles geven is op het moment drama

Net wat Chantal schrijft.. Ik denk eerder aan de reflux als aan krampjes. Het klinkt heel bekend met wat mijn zoontje altijd deed. Het zuur komt omhoog en daar had hij last van. Tijdens en vooral na de fles was het altijd huilen en overstrekken. Als je geen medicatie geeft dan denk ik eerder dat dat het probleem is.. 

Sharon: ik hou t even in mijn achterhoofd, dankje :) ik hwb gisteren flessen van difrax gekocht, het voeden gaat een beetje langzaam, maar hij drinkt wel zonder huilen! 
Chantal&ansje: zijn reflux is het niet. Die is heel herkenbaar. Veel slikken, knorren omdat de melk naar zijn neus gaat, overgeven.. met de difraxflessen gaat t al stukken beter !

Het kan zijn dat door de reflux zijn slokdarm in aan getast en soort verbrand is dus het kan wel zeker door de reflux komen. 
En dat kan je alleen verhelpen door medicatie te gebruiken zodat het “verbranden” weg gaat.

Ik zou een afspraak maken bij een kinderarts.. of medicijnen voor de relfux, misschien andere voeding op recept of medicijnen voor zijn ontlasting..

Terug
Bovenaan