Fles?

Hier sochtends een bord pap, maar ook regelmatig de pap in een fles (met opengeknipte speen). Ik vind het geen zonde hoor! Lekker doen als het je goed uitkomt! We hebben nog een heel leven voor ons om ons wél aan de regeltjes te houden.
Liefs Nelleke

Lorenzo krijgt al geen papfles meer vanaf dat hij
10maanden was ook geen pap uit een bordje
hij wilde gewoon een boterham en werkt dat vlot naar
binnen
hij heeft een klein poosje appelpap gegeten maar dat blieft
hij ook niet meer maar dat ging net zo snel als een fles
naar binnen werken dus mss is dat een optie

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Hier ook een boterhammetje s'ochtends met een bekertje melk. In het weekend smikkelt ze met papa een beker brinta naar binnen, maar een fles hebben we hier al lang niet meer gezien! Soms varieren we met een halve boterham en een halve cracker of een beschuitje of lekkere ontbijtgranen.

Lisenka mv Tessa

Hoi,

Tess krijgt al echt meer dan een jaar geen fles meer. Wat dan wel, met heel lang proberen eet ze nu wel een kom pap. Gewoon Bambix vanaf 12mnd, 150ml melk en 4.5 schepen pap. Even roeren en je hebt een stevige pap, die er zo in zit.
Op zaterdag of zondag krijgt ze een beschuit met smeerkaas of chocopasta, dat duurd wel langer maar ze kan het wel zelf weg eten. Ondertussen ruim ik de rommel op en zijn we gelijk klaar..

Misschien 10min eerder opstaan en je kan de pap van een bordje geven.

groetjes Nanda

Het valt mij op de de meesten pap uit de fles geven i.p.v. een bordje. Bij Dean is het hap-slik-weg en het bordje is dus binnen no-time leeg. Ik geeft het wel zelf. Pap uit een fles heb ik nooit gedaan, duurt m.i. veel te lang.

Groetjes,
Nelly.

Enzo heeft nooit pap gelust en eet 's morgens dus vrolijk een boterham met melk.
Hij is sinds zijn eerste verjaardag van de fles af. Ik vond het ook erg makkelijk, hoewel meneer de fles nooit zelf vasthield, maar het ging zo lekker snel....
Maar ik wilde echt perse ervanaf. Hij drink nu zijn melk uit een rietjesbeker en heeft nooit meer getaalt naar een fles.
Ik heb alles weggegooid qua fles, dan kon ik er ook niet meer naar teruggrijpen, hi hi hi

liefs
di silva mv enzo

Thijs drink 's morgens soms uit de fles, maar voor hij naar bed gaat altijd, en wel chocomel, dat vind hij het lekkerste. Vind het ook geen probleem, maar als hij gaat spelen met de speen, pak ik hem af. groetjes Wendy

Hiya mommas!

Bij Max z'n laatste check-up (2 weken terug ofzo) heeft mijn dokter mij geadviseerd (nogal dringend hihihi) om in een keer alle flessen weg te pleuren, hup! zo de prullenbak in.
Max heeft nooit pap uit een fles gehad, ben met 3 maanden gelijk maar begonnen met lepeltje. Maar hij drinkt nog wel melk uit een flesje voordat ie gaat slapen. (2x per dag, voor zijn dutje en 's avonds)
Ik denk eigenlijk dat Max er helemaal geen moeite mee heeft als ik dat doe....het is meer een probleem voor mij. Heel raar, maar ik heb er best moeite mee dat ik hem dan niet meer lekker op schoot een flesje voer. Het is weer zo'n afsluiter van baby tijdperk.....zucht, ik denk dat ik er maar aan moet geloven. (hahaha oh gottegot hoe moet dat arme kind toch ooit naar de kleuterschool zonder een drama vertoning van z'n moeder!)

Ajuus, ilja

Terug
Bovenaan