Fles?

Delano krijgt al heel lang geen fles meer.
s'morgens krijgt hij wel pap maar dan gewoon met een lepeltje.
 Wij zijn ermee gestopt zijn toen hij geen poedermelk meer kreeg.
Groetjes Tanja

Hier ook nooit pap uit een fles gegeven, maar gelijk vanaf een bordje. Ik kreeg de pap nooit goed uit de speen en had altijd ruzie met dat ding. Marissa had de pap ook al snel voor gezien gehouden en ben dus al vrij snel overgegaan op brood smorgens. Ik snijd het brood in 8 stukjes (dubbelgevouwen) en dan bijt ze  er zelf stukjes vanaf met de hand. gaat erg makkelijk. De kortjes laat ze liggen.

Groetjes Bianca mv Marissa.  

De flessen worden hier eigenlijk alleen nog gebruikt voor de pap op de ochtenden dat Thom door zijn papa naar het KDV  wordt gebracht, de andere dagen is hij thuis bij mij en krijgt hij gewoon een boterham en een beker melk of zo. De papfles  drinkt Thom in no time zelf op terwijl een boterham relatief lang duurt en  met een bordje pap  moet je er echt bij blijven.    Het is ook geen zonde die paar flesjes in de week, maar volgens mij kunnen we ook best zonder. Misschien moet ik de flessen gewoon opruimen, dan lost het zich vanzelf op, anders wordt voor het gemak toch teruggegrepen naar de fles..
Groetjes Laura

Terug
Bovenaan