Hoi, hoi,
Ik maak ook altijd flesvoeding voor de hele dag klaar. Als ik het avond eten klaar maak kook ik meteen even water, ik doe dan 4 flessen van 200cc en een fles van 160 cc water in een steelpannetje, dat laat ik afkoelen en als ik s`avonds om tien uur de laatste fles geef maak ik gelijk weer een kan voor de volgende dag klaar. 32 schepjes poeder en het afgekoelde water erbij en klaar. Daar haal ik dan 5 flessen van 200 cc uit. ik vind dit zelf veel makkelijker dan per voeding klaar maken, ook makkelijker als je oppas in huis hebt die niet precies weet hoe je babyvoeding klaar moet maken.
Als mijn zoontje naar de oppas moet doe ik de voeding in de fles en dat in een koelvakje van de verzorgingstas en bij de oppas weer in de koelkast. Dit kan natuurlijk niet met heel warm weer en als je voor langere tijd onderweg bent. Als ik voor langere tijd onderweg ben neem ik een thermofles gekookt water mee en een fles afgekoeld gekookt water, even mengen, poeder erbij en klaar.
De flessen uitkoken die ik iedere dag. Ik heb een magnetronsterilisator gekocht bij de hema, flessen in onderdelen erin, de magnetron op tien minuutjes en klaar. Ik heb drie flessen en spoel ze na iedere voeding om met warm water en zet ze in de koelkast. En dat allemaal onder het eten koken want dan ben je toch in de keuken.
Makkie toch??
Ik hoop dat je wat aan de adviezen hebt die je nu in tussen al gekregen hebt, en anders gewoon doen wat je zelf het beste en het handigste lijkt.
Gr. Anne