<p>Hallo iedereen,</p><p>Ik wou even wat advies. Mijn zoontje is momenteel 9 weken. Hij dronk flesjes van 120 cc tot een goede 2 weken geleden. Toen ging er telkens 30-60 in. Ik ben bij de kinderarts geweest en die zei dat het een combinatie was van verborgen reflux, koemelk allergie en spruw. De spruw is nu weg en hij krijgt omeprazole en nutramigen lgg. </p><p> </p><p>Nu krijg ik er nog steeds geen flesjes van 120 cc in. Smorgens zijn eerste wel maar de flesjes daarna worden telkens minder en minder. Hij komt op den duur dan ook om het uur. Van de week zat ik aan 9 flesjes..Hij doet ook steeds een uur over ieder flesje en drinkt ook te weinig. Volgens zijn gewicht (4,8kg) zou die 600ml moeten drinken. Wij zitten telkens maar aan een 440-530 ml. </p><p>Het is niet dat die in slaap valt. Meestal begint die met zen tong tegen zen flesje te duwen en wil die het flesje niet meer in zijn mond..Om 21u krijgt hij zijn laatste flesje waar die dan 30ml van drinkt en dan slaapt die tot 4:30. Daarna drinkt die 120 en slaapt die tot 8u en dan beginnen de kleine flesjes..</p><p> </p><p>Iemand tips?</p>