flesjes

Hoi meiden

Ik ben eruit hoor !!

Het mag niet!
Ik gebruik trouwens de omneo 1 en dan schijnt het helemaal uit den boze te zijn, ik neem dus niet het risico
bedankt voor het meedenken

Mirjam
 
Mirjam,
je kunt het beste gewoon doen wat jezelf het beste toe lijkt,wat je gevoel zegt!
Je hebt besloten om per keer klaar te maken,ivm de omneo
Ik gebruik friso comfort en dan is het erg omslachtig om het elke keer te maken,omdat je deze voeding met behoorlijk heet water moet maken,en dan zou je elke keer weer lang moeten wachten tot het op de juiste temperatuur is,ik maak het nu voor de hele dag,tot voor kort maakte is steeds 3 flesjes tegelijk klaar
Gewoon doen wat jezelf het beste toelijkt hoor, idd de goedbedoelde adviezen die je van iedereen krijgt kunnen je soms erg onzeker maken
 
Mijn oudste dochter is ook groot geworden met flesvoeding die van te voren is klaargemaakt en ik de koeling heeft gestaan en zij is nooit ziek!!! Ik denk dat je gewoon moet doen wat je zelf denkt dat goed is. Hier zei de verpleegkundige van het cb ook dat je rustig voeding voor 24 uur kon klaarmaken mits je schoon te werk gaat en het water goed laat doorkoken. Zelf maak ik ook voeding van te voren klaar, meestal voor een fles of 4 en tot nu toe doet mijn knulletje het hartstikke goed zonder al te veel krampjes ed. Het is gewoon een gezonde, levendige knul.
 
Terug
Bovenaan