flesjes?

hoi allemaal,
wie gaat er flesvoeding geven?

weten jullie al welke flesjes jullie gaan gebruiken?

ik had bij ons dochtertje die van 'avent'....prima bevallen,maar nu kreeg ik in de etos doos een flesje van 'nuby', ik hoorde van een vriendin dat die ook heel fijn zijn.
iemand ervaring hiermee?
liefs lot.
 
Hoi Lot,

Wij gaan ook flesvoeding geven.
Ik heb twee flesjes van Avent, daar ga ik het mee proberen...Ik weet wel dat vrienden van ons de flessen van (volgens mij) Etos eigen merk heel fijn vonden omdat hun kleine dan veel beter dronk!
Ik ga gewoon even proberen met verschillende flesjes en dan kijken waarmee het het beste drinkt voor de kleine.

Liefs Daan
 
Hooi,

Voor mij is het ook de tweede en bij de eerste vond ik het erg fijn dat de aventflesjes op de kolf aangesloten konden worden. Voor mn zoontje (15 mnd) gebruik ik nog steeds avent, en als de volgende baby ze ook accepteerd ga ik niet switchen van flessen. Avent bevalt me prima.

Liefs Jen
 
Heb inmiddels een aantal verschillende flesjes in huis, waaronder Avent en Nuby! Ben benieuwd waaruit ze het beste drinkt, maar wil zoiezo borstvoeding geven.

De flesjes zijn dan bedoeld voor afgekloft melk, zodat paps ook de fles kan geven ;)
 
Ik heb verschillende... Zoon van die kleine flesjes van etos eigenmerk.. nu heb ik voor mijn meisje straks 3 van die nuby flesjes staan... want je kreeg met een vole spaarkaart van etos babyzegels 1 flesje, ik had twee kaarten dus twee flesjes opgehaald... Maar had er dus ook 1 uit de babydoos van de etos...

Maar ik geef geen flesvoeding maar borstvoeding.. Borstvoeding combineer ik met de fles maar dan met moedermelk erin, om zo de kleine te laten wennen aan de fles zodat ik het met gerust hart achter kan laten bij het kdv...
 
Ook hier flesvoeding.. Maar ik gebruik de S-flessen van Difrax, hebben mijn andere kids ook prima mee gedronken..

ik zou niet teveel wisselen en uitproberen, dan kan je kind niet echt wennen, is mijn ervaring..
 
Hoi dames,

Soms is het niet echt een keuze om je kind bij te voeden. Soms zal het wel moeten. Omdat mn zoon heel groot was bij de geboorte had hij niet genoeg aan de BV die ik produceerde. Dus moest hij meteen ook aan de fles (kunst voeding) Heb vanaf het begin tot ruim 6 maanden zowel borstvoeding (zelfs een tijd alleen maar bv) als kv gegeven. Is altijd goed gegaan. Bij deze baby zal dat waarschijnlijk weer hetzelfde gaan.

Liefs
 
Terug
Bovenaan