flesjes?

idd ik moest mijn zoon ook bijvoeden, maar dat kwam omdat hij niet uit zijn reserve zijn bloedspiegel omhoog kan houden.. dus moest vaak gevoed worden en in het begin was er gewoon nog geen voldoende bv aanwezig.

Wel ga ik nu bijvoeden met een kv die voor koemelkallergie kindjes zijn omdat mijn zoon een ernstige allergie heeft. Dit gewoon voorkomen dat de allergie wordt ontwikkeld... Mijn meisje heeft wel 85% kans dat ze de allergie ontwikkeld.
 
Ik ga bv geven, maar op de avonden dat ik er niet ben krijgt de kleine een fles met bv. Onze oudste had de avent flessen, maar de 2e vond die maar niets.
Die heeft de Difrax S fles. Erg fijne fles ook.
Heb nu laatst een kleintje gekocht voor maar 1,50 euro. alvast voor de baby. Heb nog een Avent liggen van de Kruidvat doos vorige keer en die Nuby. Dus deze 3e heeft keuze zat ;-)
 
Hoi, ik ga bv geven, maar wil dit ook via de fles gaan doen. (zodat het kindje ook uit de fles drinkt wanneer ik er niet ben of op het kdv) Ik heb van mijn zus een hele hoop flessen van avent gehad (zij heeft 2 kleine kinderen en de jongste gebruikt de flessen sinds 'n maand niet meer) Ook heb ik een kolfapp waar de flessen van avent op aangesloten kunnen worden, dus ik ga het hiermee proberen. Mocht het niet goed lukken kan ik altijd nog kijken naar wat anders.. De kindjes van mijn zus hebben altijd zonder problemen uit de aventflessen gedronken.
 
ik wil bv geven maar de afgekolfde melk geef ik uit een dr brown fles. daar zit een speciaal binnenwerkje in dat de kans op krampjes ed verkleint omdat de fles niet vacuum gezogen kan worden.
 
Hoi,

Ik ga bv geven, maar waarschijnlijk al regelmatig een keertje kolven en met het fles om de overgang borst-fles makkelijk te laten verlopen als ik na een maand of 5 weer ga werken. Heb nog Avent flessen liggen van mijn oudste kinderen en die bevallen heel goed. Door de brede halsopening vind ik ze ook makkelijk schoonmaken. Heb geen ervaring met andere flessen.

Sandra
 
Mijn meisje had veel krampjes en spuugde vaak. Ik heb op aanraden van de HA flessen van Dr Brown gekocht, met een speciaal luchtventiel! Wat een uitvinding! Na 2 dagen geen buikkrampjes meer, en spugen was ook over! Wel wat duurder, maar zeker de moeite waard!
 
Terug
Bovenaan