flessen uitkoken

hoe vaak koken jullie de flessen nog uit?
ik doe het nog elke dag. senna is bijna 5 maanden.
ik weet eigenlijk niet of je dat elke dag moet blijven doen....

groetjes marijke

Ik doe het 1 maal in de week en ook zn speen ......maar sinds Renzo vorige maand spruw heeft gehad ben ik het toch weer vaker gaan doen nog niet elke dag maar wel vaker dan 1x per week ik doe het nu denk ik ongeveer 3x per week kleine moeite toch en het kan zeker geen kwaad

liefs mamavanTimo en Renzo

Ik doe het nog elke dag, maar mijn zoon is nog maar 12 weken. Ik vind het wel makkelijk kook ook nog steeds het water voordat het in de flesjes gaat. Is een vast ritueel geworden 's avonds. 5 flessen steriliseren, water koken, 5 bakjes vullen met voeding, afgekoeld water in de flesjes en die in de koelkast. De rest van de dag geen omkijken naar! O'ja voor het steriliseren gaan de flessen nog steeds even in een sopje.

Gr
Sandra

De flessen gaan hier gewoon in de afwasmachine, al vanaf dat Marieke 3 maanden is. Het gaat prima, ze doet het er ook prima op, en het is lekker makkelijk. op één dag gebruiken we één fles, 's avonds gaat ie in de afwasmachine, voor de volgende dag hebben we weer een schone fles.

groetjes,
Sabine

Haha, ik ben wat meer lui wat dat betreft...heb er 6, een voor de oudste, want die heeft 's ochtends graag pap uit een fles en 5 voor Naomi...en die gaan allemaal 's avonds in de vaatwasser

groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan