flessen uitkoken

Misschien een stomme vraag ... maar gaat de speen ook in de vaatwasser ?

Ja, die ook!
Wij hebben een besteklade, daar kan ie mooi in liggen. Er bestaan ook speciale rekjes voor heb ik wel eens gelezen.

Sabine

Bij mij wel, maar ik spoel alles voor gebruik nog even af....en elke 6 weken nieuwe spenen

groetjes yvonne

Jemig ... elke 6 weken nieuwe spenen. Dan mag ik wel eens nieuwe spenen gaan kopen !!

Bram zit vanaf 3,5 maand ongeveer op speen 2 en hij is nu 5,5 maand. Voorlopig hoeft ie nog niet naar speen 3, want hij doet nu over een fles van 210ml ongeveer 10 a 15 minuten. Dat lijkt me snel genoeg.

Dat zeiden ze 3 jaar geleden bij de oudste...en als ik ze elke dag in de vaatwasser doe is het ws ook wel echt nodig...

groetjes Yvonne

Elke dag 1 keer gebruiken 6 weken lang is evengoed best veel....42 keer...

Das waar, maar misschien scheelt het dan dat ik het verdeel over twee flessen. Dan gaat het natuurlijk 2 keer zo langzaam  Maar ik ga evengoed wel nieuwe kopen.

Maar als ik over 2 weekjes met opvolgmelk moet gaan beginnen is waarschijnlijk speen 2 te klein ?? Is dit spul niet dikker ?

Maareh, ik gebruik 5 flessen op een dag hoor, elke voeding een schone...ik ben namelijk een hele luie mama hihi

5 flessen is inderdaad nog makkelijker ! Maar koop jij dan ook om de 6 weken nieuwe spenen ?

En zal opvolgmelk wel door speen 2 passen ?

Terug
Bovenaan