flessen uitkoken

Nu is het eigenlijk meer 8 weken, dacht als ze 6 zeggen dan overdrijven ze, dus ik doe elke 2 maanden nu, maar als ze tandjes gaat krijgen dan ga ik naar 6 weken....en ik kan me eigenlijk niet herinneren dat de opvolgmelk dikker was!

Maar anders haal je toch ook gewoon een setje met  3 gaatjes in huis en als het dan dikker is en het niet makkelijk genoeg gaat met 2 gaatjes, dan heb je binnen een minuut of 5 spenen uitgekookt toch???? (hihi gewoon alvast een pannetje kokend water klaarzeten)

groetjes Yvonne

haha eigenlijk is dit een heel dom antwoord, wat ik eigenlijk moet zeggen is dat de gaatjes van de spenen dan niet groter zijn, het zijn er alleen meer...als het niet er doorheen kan moet je papspenen gebruiken...en ik kan me niet herinneren dat ik die heb gebruikt voor opvolgmelk...is denk ik alleen anders van samenstelling

groetjes Yvonne

Oh ok, dus opvolgmelk is niet dikker qua samenstelling dan de melk die ik in de eerste 6 maanden gebruik ... Ik heb wel al speen 3 in huis liggen, dus als het niet lukt met speen 2, dan ga ik gelijk over naar speen 3. Dus maar ff wachten nog met spenen kopen. Bram is tenslotte al 5,5 maand ...

hihi dat bedoelde ik ook hoor, ik heb bij de oudste al die tijd gewoon normale spenen met 2 of 3 gaatjes gebruikt bij opvolgmelk, en pas pap (3standen) spenen  als ik ook echt pap gaf....(heb het net nog even opgezocht, want dat heb ik toen ook bijgehouden)

groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan