Flesvoeding duur vs goedkoop

Ik sluit me aan bij wat iemand hierboven zegt over uitproberen, volgens mij verschilt het nogal per kindje. Ons zoontje reageerde niet goed op nutrilon, maar wel op etos, AH en hero. Kruidvat hebben we toevallig nooit geprobeerd, omdat deze 3 merken altijd wel ergens in de buurt waren en de nood om verder te proberen er niet zo was. 
 
Maar inderdaad, voordat je 10 pakken kruidvat voeding inslaat.. kijk ook even aan hoe je kindje erop reageert. Bij m'n 1e dochter gaf ik eerst Hero, toen overgestapt op AH huismerk ivm de prijs maar daar kreeg ze uitslag en bultjes van. Dus dat ging niet goed. Toen op Kruidvat overgestapt en dat ging wel goed. Maar voor elk kindje kan dit anders zijn natuurlijk.
 
Wij zijn begonnen met kruidvat, maar overgestapt naar etos eigen merk. 
Ze spuugde kruidvat vaak uit van bijv. 6 flesjes zeker 2 die eruit gingen. Toen vriendin van me zei dat dit nog wel eens aan de voeding kon liggen (want ze had geen reflux), zijn we Etos gaan proberen. En ze had gelijk die spuugde ze niet uit. 
Ik vind die van de etos ook minder ruiken dan die van de kruidvat. Laatste stinkt echt 
 
Terug
Bovenaan