flesvoeding

Hoi hoi,

Laura meldt zich momenteel ook sinds een week weer 's nachts. Ze krijgt al 5x 200 cc en soms nog een extra flesje van 60 of 90 cc. Ik merk dat het niet voldoende is, maar ze zit al ver boven de aanbevolen hoeveelheid volgens mij... Zit nu ook te twijfelen om een theelepel rijstebloem toe te voegen bij de laatste voeding of over te stappen naar nutrilon voor hongerige baby's. Alleen gebruiken we nu op advies van ha omneo, omdat ze best last heeft van buikkrampjes (bij gebruik omneo dus niet meer...). Ik vind het heel lastig, want ik wil haar darmpjes ook niet van streek maken.

Iemand ervaring met nutrilon voor hongerige baby's? Of ervaring met rijstebloem?

@boedel: johannesbroodpitmeel is echt tegen spugen. Het verdikt de voeding, maar stilt de honger volgens mij niet.

Hoi,

gebruik hongerige baby maar voor een deel. 's avonds bij de laatste voeding meng ik het, 2 schepjes hongerig met 3 gewoon. Volgens cb rustig opvoeren als dat nodig is naar max een hele fles hongerig.

Overdag komt Sara gewoon om de 3 tot 4 uur dus dan geef ik alleen gewone voeding. Maar zou eventueel ook gemengd met hongerig kunnen zijn. Volgens cb moet ik dan wel opletten dat ze nog genoeg drinkt ivm vocht. Dit is met friso voeding.

Hier zou ik het cb bellen, maar is hier redelijk relaxed en meedenkend. Joh. broodpitmeel gebruik ik ook maar om het voedsel dikker te maken. Sara drinkt zo gulzig dat als we het niet verdikken ze zich steeds verslikt.

Hopelijk vinden jullie ook een oplossing voor het drinken. Hier bracht het thuis veel rust nu ze minder honger heeft. En vooral een hele vrolijke baby, dus mama ook blij :)

Toch maar cb gebeld.

Terug naar 120cc, anders krijgt ze al snel teveel voeding/vocht. Aangezien 1l de max is. Met toevoeging van broodpinmeel.
Mocht dat niet werken, dan na een paar dagen 1/2 om 1/2 standaard en voeding voor hongerige baby's.

Hopen dat de kleine meid wat lekkerder gaat slapen.

Vandaag einde van de middag, nog even een rondje gewandeld. De buitenlucht deed haar goed, want ze heeft dikke 4u geslapen.

Hey Marsha,

Ik heb helemaal over je vraag over het hechtenheen gelezen... Beetje griep gehad, zal het zijn :)

Ik kan er een hele nieuwe topic over het hechten beginnen hoor, ha ha.

Ik ben idd gehecht door de gyn. Ze zijn zonder te overdrijven 3,5 uur bezig geweest... Het was zo'n puzzelwerk (woorden van de gyn), dat ze uiteindelijk met 4 artsen om me heen stonden. Een leuke studycase, zeg maar... Zonder gekheid: ik heb er echt heel veel pijn aan gehad. Het heeft twee weke geduurd voordat ik weer een beetje kon lopen en zitten. Nu gaat het goed. Met fietsten wel last van knip (deze was erg wijd open gaan staan). Verder moet ik ander 'zaken'nog ontdekken... Advies was om minimaal 3 maand te wachten... Tja, dat doen we dan ook maar!

Heb jij er erg last van (gehad)?

liefs J

Hoi Jacqueline,

Bij mij kwam ook de vk van het ziekenhuis kijken.
Was interessant voor haar.
Bouwlamp erop. dat puzzelwerk herken ik wel.
Klinkt heel vreemd als ze zo aan het hechten zijn.

Heb er eigenlijk nu nog weinig last van.
Voel het wel trekken met niezen.

gewoon goed de tijd geven.
Komt vast goed.
Goed je bekkenbodem trainen.

Succes ermee.

Gr Marsha

Terug
Bovenaan