@natas (en stefan)jemigkremig,wat een ongelooflijk verhaal zeg.
Kan me voorstellen dat het voelt als House, je afvragend wat nu weer het volgende zal zijn wat ze krijgt. Heel veel sterkte voor jullie allebei, het is te hopen dat het ergste nu achter de rug is en dat je snel naar huis mag komen Natas. Een hele dikke knuffel voor jou!!
@moeska,lekker dat de echo goed ging,morgen weer en dan misschien woensdag of donderdag de inseminatie. Ik moet dinsdagochtend voor de follikelmeting,hopelijk groeit het van binnen goed zodat ik ook deze week de inseminatie krijg. Ben benieuwd.
@noor,wat een afknapper zeg,dat gesprek dat jullie hadden.Daar ben je echt niet wijzer van geworden.Sta je nu wel op een wachtlijst? Of krijg je dan eerst weer gesprekken voor je verder kan? Wanneer verwacht je IUI^? Ben je al ongesteld geworden? (het kan zijn dat ik niet heb zitten opletten hoor?!)
Ik moet dinsdagochtend voor de follikelmeting,hopelijk groeit het van binnen goed zodat ik deze week de inseminatie krijg. Ben benieuwd.Vorige maand moest 4 keer voor de follikelmeting,omdat het toen niet goed genoeg groeide. Na het ophogen van de dosering die ik moet spuiten ging het wel beter,helaas kreeg ik toen die griep en bronchitis waardoor de inseminatie uiteindelijk niet doorgegaan is. Afwachten!!
groetjes voor alemaal
liefs FLeur