fleur, alabama, moeska, dikkidik1 boven aan.

noor,
hoe is het gesprek gegaan gister?
Ben je nog wat wijzer geworden?
Ben benieuwd hoe het je vergaan is.

Ik ben bang dat natas het goed te pakken heeft,anders zou ze zich wel melden.
Hopelijk is ze er snel weer.

groetjes Fleur

Nee, is niet echt goed dat dikkidik zich niet meldt....Lastig is dat met zo'n forum:-(.
Hopelijk tot snel!

Hier alles rustig - gelukkig ook een rustig weekend na een drukken periode met als afsluiting de carnaval van vorige week......

xxx

Nee klop,t inderdaad geen goed teken van dikkidik.

Nou, het gesprek was een aanfluiting. Ik kreeg een folder over IVF mee en verder zei ze, je hebt nog 1 behandeling te gaan, je weet maar nooit... Jaja dat hebben we vaker gehoord. Als we willen starten met IVF moeten we bellen en krijgen we een verwijsbrief. We hadden dus beter niet kunnen gaan want wat in die folder staat weet ik allemaal al.....

Ach ja, we gaan gewoon weer geduldig verder met IUI6!

Hoe is het verder met jullie?

Hey hey,

Vanmorgen mijn eerste meting gehad - ongeveer 1.5.... morgen weer terug komen. Deze week ergens waarschjnlijke mijn eerste IUI....

xxx

goeiedag dames ik heb inderdaad slecht nieuws over natas ze ligt nog steeds in het ziekenhuis . Ze is dinsdag geopareert aan die kieste die was gaan lekken doordat ze heel erg moest overgeven .Ze hebben die toen schoon gespoelt toen ging het over naar een buik wand vlies onsteking .Toen ze daar van opknapte kreeg ze de zoveelste tegervaller ze kreeg vocht achter haar longen dat waarschijnlijk vanuit haar buik kwam toen dachten de artsen aan een longemboli maar na de zoveelste echo ct scan longfoto wisten ze dat dat het niet was .Ze wouden haar weer opareren maar gyn was het er niet mee eens .Ze heeft een morfine pomp die ze zelf kan bedienen en als klap op de vuurpijl werdt ze gisteren ongestelt K U T Ze moet nog zeker een week blijven in het ziekenhuis. Ik heb dit beleeft als een house serie dan dit dan dat gr stefan

Wat een verhaal zeg, vreselijk! Echt een horror scenario. Heel veel sterkte gewenst, ik hoop dat ze snel opknapt nu. Liefs Noor

@natas (en stefan)jemigkremig,wat een ongelooflijk verhaal zeg.
Kan me voorstellen dat het voelt als House, je afvragend wat nu weer het volgende zal zijn wat ze krijgt. Heel veel sterkte voor jullie allebei, het is te hopen dat het ergste nu achter de rug is en dat je snel naar huis mag komen Natas. Een hele dikke knuffel voor jou!!

@moeska,lekker dat de echo goed ging,morgen weer en dan misschien woensdag of donderdag de inseminatie. Ik moet dinsdagochtend voor de follikelmeting,hopelijk groeit het van binnen goed zodat ik ook deze week de inseminatie krijg. Ben benieuwd.

@noor,wat een afknapper zeg,dat gesprek dat jullie hadden.Daar ben je echt niet wijzer van geworden.Sta je nu wel op een wachtlijst? Of krijg je dan eerst weer gesprekken voor je verder kan? Wanneer verwacht je IUI^? Ben je al ongesteld geworden? (het kan zijn dat ik niet heb zitten opletten hoor?!)

Ik moet dinsdagochtend voor de follikelmeting,hopelijk groeit het van binnen goed zodat ik deze week de inseminatie krijg. Ben benieuwd.Vorige maand moest 4 keer voor de follikelmeting,omdat het toen niet goed genoeg groeide. Na het ophogen van de dosering die ik moet spuiten ging het wel beter,helaas kreeg ik toen die griep en bronchitis waardoor de inseminatie uiteindelijk niet doorgegaan is. Afwachten!!

groetjes voor alemaal
liefs FLeur

Terug
Bovenaan