fleur, alabama, moeska, dikkidik1 boven aan.

Fleur, nog een klein vraagje? He ik het goed begrepen dat ik morgenavond pregnyl moet spuiten als we zondag de inseminatie hebben?

x

hoi Moeska,
ik spuit ovitrelle 40 uur voor de inseminatie,
maar ik weet niet of het met pregnyl ook zo is?
Hoef je morgen of zaterdag niet meer voor een follikelmeting dan? Ze moeten toch blijven kijken hoe het eitje groeit?!
Nou meis,hopelijk kan de inseminatie toch doorgaan.
liefs Fleur

Is idd een beetje raar.... Ik moest vandaag een test doen en als deze negatief was dan moest ik vanavond pregnyl spuiten zodat ik zondag de inseminatie zou hebben. Deze afspraak staat nu gepland voor zondag 11:15...

Ik heb echt geen idee - gister morgen was deze 1.6 en maandag 1.2. Ik heb ik het verleden wel rond de 2.0 gezeten. Geen positieve ovulatietest gehad dus ik ga vanuit dat het eitje er nog zit en nog aan het groeien is......

We zullen wel zien - klussen zelf gewoon nog even en dan zondag de enseminatie. Of toch nog even bellen voor een extra echo.....Grrrr - weet het niet

Hoi Moeska,

Dat gaat wel een beetje vreemd bij jou in het ziekenhuis vind ik, eerlijk gezegd. Dus als jouw cyclus aangeeft dat je op zaterdag geinsemineerd moet worden heb je gewoon pech? Daar is het toch eigenlijk een te dure behandeling voor, de medicijnen, ziekenhuistijd etc?

Ik moest vandaag ook voor de follikelmeting. Ik had er 1 van 15 mm en 1 van 12 mm en nog een paar kleintjes. Zondagavond Pregnyl spuiten en dan dinsdag IUI6....

Voelt wel heel gek hoor, de laatste ronde. Het is zo snel gegaan allemaal voor mijn gevoel.

Nou ladies, succes!

goeie dag dames natasja ligt nog steeds in het ziekenhuis ze ligt nu in het VU amsterdam en ze ligt op de IC het gaat niet zo best met haar het hart van natas werkt niet zo als het hoort . Ze ligt daar vanaf zondag 03 04 daar het is nu ietsje beter dan dat het was ze heeft erg kretiek gelegen haar hart slag was 160 slagen per min nu is dat 140.Ik zal proberen wat vaker te reageren maar me hoofd staat er niet echt na vriendelijke groet stefan

Terug
Bovenaan