Flore is geboren

Ben toch een april mama geworden. Flore is gisteren binnen 38 min geboren met 36 wkn en 1 dag. Ligt nog in de couveuse glucose te laag. En ik lig er ook ng omdat d placenta operatief verwijderd moest worden ( die had ik aan de voorwand),heb meer dan 1 1/2 ltr bloed verloren. Maar gelukkig gaat het goed met ons.
Ik had toch gedroomd dat het 14 april zou worden maar is toch 13 april 16pm geworden bijna goed.
Dus mijn hevige rugpijn op maandag was gewoon indalingsween.

Hoi,

Gefeliciteerd met de geboorte van Flore!
Hoe zwaar woog het bij de geboorte?
Hoop voor jullie dat ze snel mee naar huis mag.
Wel een vlotte bevalling in 38 min.
Van ons 1ste dochtertje ben ik bevallen met 34 weken en 3 dagen met een geboorte gewicht van 2350 gram.
Toen is ook mijn placenta operatief verwijderd met 3 liter bloedverlies.
Ik ben nu 36 weken en 2 dagen zwanger van ons 2de meisje.
Maar ik heb al een paar dagen last van voorweeen..afwachten maar.
Geniet lekker van jullie wondertje!

Liefs

Hoi,

Vergeten te vragen..mijn placenta ligt ook aan de voorwand..moet het dan operatief verwijderd worden?
Bij ons 1ste is hij al operatief verwijderd met 3 liter bloedverlies..dus ik hoop dat het nu normaal kan gaan.

Liefs

gefeliciteerd met jullie dochter!!
je bent dus de eerste van ons, ik hoop eigenlijk dat ik ook nog april moeder word.
en wat een snelle bevalling! goed gedaan.
veel bloed verlies zeg, doe het maar rustig aan.
geniet ervan en hou ons op de hoogte.

zeevang, ik had bij mijn eerste zoon de placenta boven, de tweede voor en geen problemen gehad binnen 1 minuut na de bevalling was het eruit. en nu ligt de placenta achter. ach heb ik alles gehad.

liefs van patries 37,4 weken zwanger

gefeliciteerd met de geboorte van flore...
haha grappig dat je de datum bijna goed had gedroomd...
Hoop dat het met jullie snel beter gaat , en dan lekker na huis kunnen gaan.
geniet er maar lekker van...
groetjessss

Terug
Bovenaan