Nog even een update :
Eerst ben ik heel erg nieuwsgierig wie er gaat volgen, laat snel iets weten.
Thuis gaat het prima, Flore is echt een rustig babytje, huilt niet ( niet voor voeding of voor een schone luier ) , huilt alleen even als ik haar in bad doe. We zijn echt heel erg blij dat ze gezond is, en afkloppen dat ze echt rustig is. Enig nadeel is dat ze te weinig drinkt en heel erg langzaam drinkt, maar daar hoefden we ons geen zorgen over te maken zei de VK nog vanmorgen, ze is ja nog zo klein en fijn.
Met mij gaat het ook prima af en toe nog last van duizeligheid en merk wel dat mijn bekken pijn doen als ik wandel ( dus toch nog wat rust nemen), wat een heerlijk gevoel om weer eens huishouden te doen zonder hartkloppingen en zonder dat ik er uren over doe. Mis mijn buik maar ben ook blij dat het gebeurt is want had toch best wel veel last ervan, en zo kan ik een paar weken langer genieten van de kleine spruit......
Heb gisteren nog muffins gebakken voor mijn oudste dochter om op school uit te delen, heb er roze muisjes op gedaan, en heb muizen spekjes met een roze lintje om de nek erbij gedaan om uit te delen, was een success op school vonden ze heel erg leuk en Eva was er ook heel erg trots op.
Voor bezoek thuis hebben we beschuit met muisjes, maar heb vdg toch maar wat geboorte chocolaatjes gekocht met muisjes erop, en denk dat ik ook muffins met muisjes ga bakken voor het kraambezoek.
Veel succes iedereen laat snel wat weten als het bij jullie zover is.