Flore is geboren

Woehoe!!! Super leuk, gefeliciteerd! En idd een hele leuke naam zeg. Wat fijn om te lezen dat jullie het beiden goed maken. Geniet van je gezinnetje en ik lees graag eens hoe jullie het maken.

Liefs

Geweldig... de eerste is er! En nu snel aansterken en opknappen, zodat je lekker naar huis mag met je mooie kleine Flore!! Supernaam! Geniet ervan!

heyyyyyyyyy gefeliciteerd!!!!

de eerste mei baby... nou ja .. april doet wat die wil ook in jou geval hahaha echt heel veel sterkte met jullie twee!!!
en hoop dat de kleine snel mee naar huis mag zo dat jullie lekker kunnen genieten...

liefs shirl.

Zeevang, heb het nagevraagd en aan d ligging van d placenta heeft het niks t maken, is maar een fabeltje. Mijn hb is veel te laag 4.1 vr d rest voel ik me prima, ben begonnen met kolven. Eva was 3185 kg mooi gewicht maar krijgt d suiker spiegel ng niet goed geregeld vandaar dat ze minimsal tot maandag in d couveuse moet blijven.
Groetjes

Heel fijn gezichtje, blauwe oogjes, en veeeel haar. Haha we vragen ons allebij van wie. Haartjes zijn donker terwijl wij allebij blond zijn. Maar denk dat ze nog uitvallen. Gezicht meer op papa. Heb ik weer pech. 49 cm is ze. Lief klein hummeltje.

Terug
Bovenaan