foliumzuur

A

Anoniem

Guest
he meiden,

Het valt me op dat niemand het over foliumzuur heeft....

Ik woon in denemarken en hier wordt het aanbevolen...in nl toch ook?? Zijn er meiden die foliumzuur slikken??? Ik ben er een maand voordat ik met de pil stopte begonnen met slikken.

Knufje 1981

ja hoor ik slik het ook al een tijdje. heb nu wel anderre dan eerst, want die kreeg ik niet door mijn keel.
baat het niet, dan schaadt het niet, alleen als ik net ongi ben geworden stop ik effe.

Ja hoor, ik slik het ook. Al 6 maanden voordat we serieus gingen voor een baby. Ik wilde het al zo graag dat ik alvast was begonnen, ook met zwangerschapsvitaminen.

Hoi 1981

Ben ook volop aan het foliumzuren vanaf het moment dat ik stopte met de pil een maand geleden. Heb zelf 10 jaar  de pil genomen dus foliumzuur is echt wel aan te raden. Is belangrijk om zwanger te worden en zou je moeten nemen tot 3 maanden zwangerschap.

Veel succes!

Hallooo,

Ik slik fem-natal van davitamon daar zit alles in voor de vrouw die zwanger wil worden of zwanger is. Er zitten echt alle vitamines in die je nodig bent.

Sommige zitten al wat langer op dit forum en is het al aan de orde geweest.
Maar ik zit ook aan het foliumzuur hoor. Ipv de pil pak ik nou deze pil.
Is goed tegen open ruggetje enzo

hoi hoi allemaal

ik ben nu vanaf maart gestopt met de pil
en sinds bijna twee maand aan de foliumzuur,
ik neem hem altijd voor het avondeten in maar aangezien wij
nogal afwisselende tijden eten wil ik hem nog wel es vergeten,
maar nu houd ik mij de laatste tijd er aardig netjes aan

ik had al vaak hier op het forum mee gelezen, maar dacht laat ik nu zelf es meedoen.

-xXx- jb

effe vraagje..

is folium zuur nu echt nodig
slik het wel en blijf het ook slikken maar hoor zulkse tegenstrijdige dingen vandaar mijn vraag wat jullie mening daarover is.

kus en knuf

Terug
Bovenaan