foliumzuur

Ik slik het ook, maar soms vergeet ik het weer om te slikken...
Ik heb gewoon de foliumzuur van de kruidvat, en die is net zo goed als al die andere...

Fem-natal van Davitamon is ook zeer goed aan te bevelen, zit ook alle vitaminen heeft die een vrouw nodig heeft die zwanger wil worden of zwanger is!

hoi hoi...

ik slik al een maand of 7 foliumzuur....ben inmiddels alaan mijn 2e potje begonnen,
ik heb het kruidvat merk...
en van een vriendin heb ik ook nog prenatal nutrients gekregen...
maar de laatse tijd vergeet ik het nog wel eens te slikken in het begin was ik veel trouwer aan,ben het nu ff zat(wil ja toch niet lukken zwanger worden/ronde 11)
hihi wel erg negatief he,maar dat gaat wel weer over...
ben juli 2005 gestopt met de pil...

iedereen succes....

xxxtam80

Ik heb perfect prenatal van New Chapter, die moet je bestellen bij een bedrijf dat de Roode Roos heet. Maar ik ben wel een gezondheidsfreak, hoor. Als je dat niet belangrijk vind, kan de rest vast ook. Als je maar niet te veel ADEK binnen krijgt.

hoi hoi.

nog ff een vraagje wanneer is iedereen begonnen met het slikken van folium zuur.
ik hoorde vanmiddag in de apotheek dat je een maand voordat je stopt met de pil al moet beginnen.
hoor zoveel verschillende dingen.
en is het verstandig als je al foliumzuur slikt(dat doe ik nu andershalf maand)ook nog andere vitamines te slikken???

knuf en kus jb

Terug
Bovenaan