follikelmeting gehad en het ziet er goed uit!

Vanmorgen voor een follikelmeting geweest en aan de linkerkant zit een follikel van 16mm. Dit is goed en waarschijnlijk heb ik zondag mijn eisprong. Mag maandag nog wel terug komen voor nog een meting om te kijken of de follikel weg is. Dus wordt een spannend weekend.

Iedereen een fijne jaarwisseling en een vruchtbaar jaar.

Hoi xland,

Spannend hoor.
Krijg jij iui of ivf dat ze een follikelmeting doen.
Mij is wel uitgelegd dat follikel tussen de 24 en 27mm springt.Dagelijks groeit hij 2mm dan zou jij dus maandag je eisprong hebben??
Weet niet of dit per persoon verschillend is of ook afhankelijk is of je hormonen gebruikt.
Ik gebruik nu hormonen en dan groeien je follikels ook sneller natuurlijk.
Ben een beetje nieuwgierig hoor hahaha.

Gr suusje

Hoi Suusje,

Ik krijg nog geen iui of ivf. Het is gewoon om mijn follikel groei te monitoren. Ik had al 50 mg clomid maar daar reageerde ik niet meer op en kreeg een cyclus van 46 dagen. Nu met 100 mg had ik dus op dag 8 al een follikel van 16 mm. Ik vraag mij dan gelijk af, gaat dat niet te snel want ook je baarmoederslijmvlies moet dikker worden. Mar het zal wel. De vrouw die de echo deed verwachte zondag mijn eisprong maar dan moet het wel op de normale manier doorgroeien. Ik ben dus benieuwd maandag of de follikel er nog zit of dat die weg is. Ik laat het je weten.

Gr

Hoi x-land,

Wel spannend dan voor jullie.
Ik blijf graag op de hoogte.

Succes maandag.Ik mag morgen weer voor een FM naar het zh.

gr suusje

Net terug uit het zh voor FM.Alles ziet er goed volgens planning uit.Door hormonen drie folikkels goed aan het groeien dus dat is mooi.
Nu nog 2dg doorgaan met spuiten en dan dinsdag weer voor echo en waarschijnlijk vrijdag de iui.
x-land laat je morgen even weten hoe het was in het zh?

gr suusje

He Suusje,
3 follikels dat klinkt goed maar is het risico op meerling dan niet heel groot?? Ik ga ervan uit dat de follikel er morgen nog zit. Ik ben ook aan het tempraturen en mijn afscheiding zegt ook nog niet dat er een eisprong is. Dit is mij door de gyn uitgelegd dus hou dat ook een beetje in de gaten. Je hoort morgen van mij.

gr

Terug
Bovenaan