follikelmeting gehad en het ziet er goed uit!

Hoi x-land,

Risico op meerlingen is altijd groter als je hormonen gebruikt.Mocht ik een tweeling krijgen is dat meer dan welkom.
De bedoeling van de bij stimulatie met hormonen is ook dat er max. 3 follikels rijpen om de kans op een zwangerschap te vergroten.
Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat ze alle 3 bevruchten.

Spannend voor jou.Succes morgen.

gr suusje

He hoi,

Follikel zat er nog en was 28 mm!! Staat op klappen dus. Moet maandag de 11de bloedprikken voor mijn waarde van eisprong en dag erna uitslag. Dus allemaal spannend. Jij ook succes.

gr

Hallo x-land,

Net weer terug uit zh voor echo, beetje teleurgesteld,omdat er nu ipv 3 eitjes nog maar 1 eitje is die gaat springen waarschijnlijk.Hormonen hebben dus niet echt veel gedaan.
Heb nu zoiets van nou dan is dit weer een verspilde kans.Nu morgen weer terugkomen en dan waarschijnlijk zondag of maandag de iui.

gr suusje26

Hoi,

Dat is wel balen, maar 1 eitje kan ook genoeg zijn, toch? Het is zeker nog geen verspilde kans. Ik snap dat je teleurgesteld bent maar we hopen gewoon op dit mooie eitje toch???

Hier gaat alles goed, Mijn eisprong is volgens mij geweest en ik heb al een aantal dagen pijn aan de linkerkant van mijn buik. De follikel zat ook links dus denk dat het daardoor ook komt, maar 4 dagen "pijn"is niet fijn! Maandag bloedprikken en dinsdag uitslag. Ik ben benieuwd.

Jij morgen succes en we gaan van het beste uit toch?

Gr x-land

Hoi x land.
Al mijn vorige iui pogingen waren zonder hormonen en zijn ook niet geslaagd,vandaar dat ik nu deze kans ook niet echt positief inzie.Met de hormonen was de bedoeling dat er meerdere eitjes springen om de kans te vergroten,maar helaas heeft het bij mij niet aangeslagen.
Net weer terug uit zh,vanavond pregnyl spuiten en dan zondag de iui.
Nou we zien het wel weer.Hierna nog 1 poging met hormonen,maar dan wordt het puregon,omdat menopur nu niks gedaan heeft en daarna wordt het ivf :-{ ik hoop zo dat dat laatste niet nodig is.
Na 4 mislukte kansen zie je het niet meer zo positief in die iui.

Kan heel goed dat je eisprong dan al geweest is.Ik heb deze hele maand al last van krampen door die hormonen erg vervelend,maar je raakt er aangewend.
Waarop gaan ze nu dinsdag prikken?
Moet je ook tempen?

Gr suusje

Hoi,

Bij onze eerste heb ik ook 5 iui behandelingen gehad, wel allemaal met hormonen en daarna 2x ivf. Ivf vond ik heel zwaar maar anders vliegen er zo doorheen. Een vriendin van mij was na de eerste keer zwanger. We hopen gewoon op een heel goed eitje bij jou!

Ik moet maandag bloedprikken voor mijn eisprong en daar krijg ik dinsdag de uitslag van. HIj moet minimaal 30 zijn dus ik ben benieuwd.

Ik moet niet tempraturen maar doe het wel. Ook maar deze maand. Zit er wel over na te denken om, al het moet, de volgende keer ovulatietesten te gaan gebruiken. Vond het nu maar zo'n gegok en mijn lichaam werkte ook niet echt mee omdat zoveel dagen pijn heb gehad.

Maar je we gaan het zien. Jij een fijn weekend en succes zondag.

GR Xland

Terug
Bovenaan