follikelmeting gehad en het ziet er goed uit!

Hoi xland,

Vandaag weer iui gehad.Ja wat moet je ervan zeggen.
Het is nu weer hard duimen en hopen dat het deze x lukt.
Pfff zie wel weer op tegen die verschikkelijke wachtweken,die duren zo eindelijk lang.

Gr suusje

Hai,

Nou het zit er in ieder geval in! Heb je je eisprong al gevoeld? Het is inderdaad spannend. Voor mij zit er (denk ik) morgen een week op en nog een week te gaan. Morgen eerst bloedprikken en dinsdag de uitslag. Als die niet goed is dan weet ik dat ik over een week zowiezo ongesteld ga worden.

Heb gisteren van mijn schoonzus te horen gekregen dat ze zwanger is van de tweede. Wel leuk natuurlijk maar vond het toch wel moeilijk en heb een aantal traantjes gelaten.....

fijne zondag nog en hou vol he de komende weken....

Gr x-land

hoi,

Heb vandaag de uitslag gehad van mijn progesteron. Deze moest minimaal 30 zijn en was bij mij 80!! Dus een goeie eisprong gehad. Dus dat maakt het weer iets spannender. Omdat ik niet precies weet wanneer mijn eisprong was wacht ik met testen tot volgend weekend. En anders zal ik die week ervoor ongesteld moeten worden. Hoe gaat het met jou?

GR
x-land

Hoi x-land,

Goed nieuws dus.Je hebt goed geklust toch?Nu maar afwachten.Spannend!!!

Moeilijk he blijft dat als mensen in directe omgeving zwanger raken,ik vind dat ook moeilijk.
Het is zo confronterend.

Met mij gaat het verder wel goed.Ik voel weer van alles in mijn lichaam,ben er ook zo op gecofust ondanks veel afleiding,dat ik er soms wel gek van wordt.Pffff en nog anderhalve week wachten.
Je hebt er nu ook gewoon geen controle over.Het is zo of niet.Kan er toch niks aan veranderen.

Nou we blijven duimen!!

Gr suusje26

Terug
Bovenaan