Follikelmeting gehad!!

Dag lezertjes!
Vandaag dus de follikelmeting gehad. Dit deed ze met een inwendige echo. Ik zit nu op dag 11 en mijn eitje is nu 14mm. De normale maat hiervoor moet zijn 20mm. Ze verwacht dus dat hij ook nog iets groeit want ik heb een cyclus van ca. 26 dagen. Kom ik dus op 18mm. Maar ze zei al; "dat zeggen de boeken en de praktijk kan altijd afwijken natuurlijk". Je eitje groeit 2mm per dag. Maargoed, nu moet ik dus maandag terugkomen voor de samenlevingstest. (Zondagavond verplicht nummertje hihihihi).

Ze gaat dan baarmoederslijm weghalen en kijken of het toegankelijk genoeg is voor de zaadjes. En ook of het eitje groter is geworden. Spannend allemaal hoor. Maar wel een geruststelling dat ik een eisprong heb!! En ook als alles gewoon goed zal blijken te werken. Ik wist trouwens niet dat je ei zo groot kon worden haha. 2 cm!!! Wat een joekel joh! Nou dit was het weer even.

X Costa

He, super zeg!! Goed klussen dus zondag! Zo;n groot ei kunnen ze toch niet missen zou je zeggen niet?? Maak er maar een gezellig dagje/avondje van!! Kaarsje erbij aan maar kijk uit voor bosbranden..hihihi.

Hoop op goede berichten hoor! Gaan ze daarna ook meteen kijken of zaadjes en eitje hun werk hebben gedaan???

Ben benieuwd.

Knuffel van Ineke

Goed nieuws dus! Mooi zo, pas maar op met paaseitjes straks verandert jouw eitje in een paaseitje en dan krijg je een paaskindje. Of valt pasen in 2006 niet in april? Succes met mikken zondagavond!

Hoi,

2cm!!! Vandaar dat die eisprong bij mij zo gevoelig is!
Maar fijn om te weten dat je een eisprong hebt. En als het dan deze maand lukt kun je de kleine later vertellen dat jullie de bevruchting gezien hebben! Lijkt me trouwens best bijzonder om zo eens een keer in je lijf te kijken. En om te zien dat het gewoon goed werkt!
Veel succes maandag, en veel plezier zondag! En ik ga duimen dat het deze maand gaat lukken!

Groetjes, Kat

Hi Dames
Ben helaas een beetje ziekjes geworden. Beetje grieperig!! Nou ja, gaat wel wer over. Kat, zou me leuk lijken om dat aan me kind te kunnen vertellen!! Maarja zou wel errug toevallig zijn haha!! Het was wel heel mooi om te zien hoor. Sja eigenlijk zag je alleen een groot zwart rondje maar het was mijn eitje!!! Gek he?? En ik heb veel mazzel dat ik altijd aardige artsen heb gehad tot nu toe. Dat scheelt veel hoor. Alleen moest ik mijn temp bijhouden maar daar werd niet naar gevraagd maar deze neem ik dan maandag wel weer mee. Vanmorgen was mijn temp 37.2, beetje hoog maar dat komt waarschijnlijk doordat ik een beetje grieperig ben. Nou, ik vind het allemaal spannend. Als je het van een ander leest vind je het ook boeiend maar als het jezelf allemaal overkomt....brrr (zal alles wel goed zijn etc).

X Costa

He Costa,

Dat is inderdaad goed nieuws.
Viel de behandeling ook een beetje mee? (ik wist dat je er een beetje tegenopzag)
Wel balen dat er nu een griepje overheen komt maar dat moet zondag toch weer over zijn?

Ook handig dat je nu samenwoont want dan kun je hem zondag gewoon het bed in sleuren hihihi. We weten in ieder geval zeker dat een van ons HET zondag gaat doen.. gniffel gniffel.

Stertke met je griepje,

Knuffel,

Corina

Hé Costa,

Wat spannend allemaal, maar volgens mij een heerlijk gevoel dat ze je nu zo aan het helpen/bekijken zijn!! Hoop dat  dat griepje snel overwaait en maak het gezellig zondagavond, kaarsjes d'r bij, hmmm leuk hoor.

Ben blij dat de onderzoeken, zoals ik het nu lees, je meevallen.

Liefs,
Daantje

Terug
Bovenaan