Follikelmeting gehad!!

Hi
Griep zet lekker door aahhh voel me zooo zielluuuggg!!! Au au au...
Maargoed kom ik ook wel doorheen!!
Tempen heeft nu ook geen zin had vanmorgen 38.7, sja dan zou ik zwanger moeten zijn van een drieling hahaha.
Behandeling stelde niks voor trouwens, alleen een inwendige echo en dat was t. Gelukkig maar!!
Nou ik ga me bedje weer in, lieve meiden, bedankt voor jullie medeleven, het is en blijft toch altijd spannend en jullie weten waar ik t over heb...

Dikke X Costa

He Costa,

Misschien is je lichaam je alvast aan het voorbereiden op een  zeer toekomstige zwangerschap door je nu even de griep te geven zodat je vast kunt wennen aan het rennen naar het toilet...hahahahah En nu roep je al au,au,au. (geintje).
Zet hem op hoor!
Laat vriendje je maar lekker verwennen nu alvast en zondag helemaal natuurlijk en dan nog de maanden die komen gaan!!!

Knuffel
Ineke

hahaha verwennen, pffff, ja als mannen ziek zijn, zijn ze op sterven na dood maar als wij ziek zijn...bla bla bla, je kent het wel.....

Het gaat gelukkig alweer beter, koorts is gezakt en pijntjes zijn weg (jihaaaa!!!)
Dus ik kan me weer compleet focussen op het verleiden van mijn manneke.

Zou het een voorbode zijn? hahaha wie weet.....
Nou deze grieppijntjes zijn een muggescheet vergeleken natuurlijk bij een zwangerschap met kwalen. En vooral........de bevalling!!!!!

Nou ik zweet nog ff uit, ga dan lekker douchen en dan.......zeg ik lekker niet!!!!!

X Costa

Bevalling???? Oh jee, nog niet eens bij stilgestaan. Ben alleen maar bezig met hoe het in mijn lichaam komt, nog niet hoe het er weer uit moet....
Blij te horen dat je al wat minder griepig bent. En heel veel suc6 morgen. Je weet het he, 30 minuten nadien met je benen in de lucht, een kussen onder je gat, sinaasappels eten en chocola vooraf.... en alle andere fabels. Chocola mag je best hebben van te voren hoor! hmmmmmm.
Binnenkort samen een positieve test??

Liefs
Ineke

Heee ja goed idee, wanneer zullen we een positieve test kopen? hihihihi Kón dat maar es!!!! Net als een illegaal paspoort hehehehe. Ja ik snoep er op los nu maar dat is omdat het een gekkenhuis is hiero. Mijn neefje van 15 logeert hier 4 nachtjes en dan woon ik net samen en heeft manlief een zeer goede vriend opgevangen die hier nu dus ook slaapt! IN EEN CARAVAN!!!!!!!!

Manlief en ik hebben dus iets van; ok, hier komen we ook wel weer doorheen maar hebben ondertussen wel mot gekregen
Hoe moet dat nu met de samenlevingstest?? weehhhh help me!!!
Veel chocola eten, ok maar verder???????
Nou ik ga met lood in de schoenen maar es verder neefje vermaken....zucht.

X Costa

Hey lieve meid, ik heb al ff niet gereageerd op je berichtjes maar leef en lees wel met je mee hoor! Wat balen zeg, ik las dat je caravan wel behoorlijk groot is, maar met al die logees??? Tjee, da's ook niet handig voor vanavond: daar gaat je bosbrandje....!!! Maar je zult toch wel moeten klussen vanavond of niet? Anders hebben die onderzoeken morgen ook wat minder zin of niet? Wel spannend allemaal, ik hoop zo voor je dat je er iets aan zult hebben en dat je uiteindelijk niet illegaal een positieve test hoeft te kopen maar er zelf een kunt produceren!!! En dat het dan mag blijven zitten, zeker zo belangrijk niet?!?!
Meissie, probeer een beetje rust te krijgen vanavond, mooie manier om de bonje bij te leggen? Ik zal aan je denken vanavond !
Liefs Solleke

hallo allemaal hier een nieuw praat maatje.Wil reageren op follikelmeting.Hebben wij na drie keer een heel mooi meisje mee op de wereld gezet.Zijn nu weer aan de beurt daarvoor op 16 september spannend groetjes sjep.

Welkom Sjep!! Ik (we) hopen dat je hier een leuke (soms minder leuke, maar dan vangen we elkaar super goed op!!) tijd tegemoet gaat. Het doet me in ieder geval goed te horen dat er nog hoop is wat mijn eitjes betreft
Hoe lang zijn jullie nu bezig?

Hey Solleke, knalgoed hè? Wat een treffer voor jullie!! Ik hoop echt dat jullie een zorgeloze zwangerschap tegemoet gaan!! De ruzie was bijgelegd!! Mijn vriendje is gelukkig erg meegaand wat de behandelingen betreft dus die wist dat het bijgelegd moest worden anders zou ook dat nog es in de soep lopen. En nu zijn we weer wat relaxter, alle logees zijn weg!! Nou ja, vandaag had ik een baaldag maar dat is ook weer over!!
Laten we maar hopen dat het deze maand raak is, kunnen we samen naar het april forum!!! Nog 8 dagen te gaan dus....spannend!!!

Liefs Costa

Terug
Bovenaan