Follikelmeting gehad!!

Hallo moet even wennen hoe deze site werkt ,ben niet zo goed met computers enzo.Wij hebben eerst ruim twee en half jaar zo de natuur zijn gang laten gaan.na veel stres toch maar zieken huis en na veel testen bleek mijn man heel weinig zwemmers te hebben en ik een hele onregelmatige cyclus te hebben.We hebben in totaal drie keer follikelmeting gehad en bij de derde keer was ik zwanger,ik voelde me tijdens die drie maanden zo veel zekerder omdat we dan zeker wisten dat we echt een eisprong hadden en bewust konden vrijen.groetjes sjep!!!!!!!!!!!

Hi Sjep
Gek is dat he? dat je je zekerder voelt als je je ei hebt gezien!!! Dat heb ik dus ook en zou bijna zeggen dat ik nu zwanger ben hahahaha!! Maargoed, ik zal nog   6 dagen moeten wachten eer ik zekerheid heb. Jullie zijn lang bezig geweest ja, wij nu 1 jaar. Eigenlijk ging het vanzelf dat ik bij de gyn kwam. Wilde alleen dat hij naar me baarmoeder keek omdat ik veel en regelmatig krampen had en thats it. Maar nadat hij dat gedaan had begint hijzelf over onderzoeken. Sja, dan zeg je toch geen nee???
Nu zitten we er middenin en laat het maar over me heen komen. Als alles goed blijkt dan heb ik toch die zekerheid want voor hetzelfde geldt ben ik net als jullie lang bezig terwijl er misschien iets niet goed blijkt te zijn. Ik heb nu in ieder geval gezien dat ik een eisprong heb en zijn zaadjes waren vlot. Nu komt er dan nog wel een diepgaander onderzoek naar zijn zwemmers. Ben benieuwd!!!

Wanneer heb je je nod?

Groetjes Costa

Hoi ben net terug van mijn werk,wilde toch nog even kijken of ik al antwoord terug gekregen had!En ja hoor.....Misschien stomme vraag maar wat betekent nod?Mijn man vind het maar niets dat ik aan het chatten ben,ik vind het wel leuk om dit met andere mensen te bespreken en zeker omdat mijn beste vriendin steeds de eerste keer raak heeft en nu ook weer zwanger is van een tweede en vind ze  dat ik zo aan het stressen ben met die eisprong enzo.maarja zei heeft makkelijk praten toch....Ga nu een hapje eten maken voor mijn manneke en dochter doeiiiiiiiiii

Hoi Sjep

Ik ken dat van dat chatten met anderen, mijn vriend moet er ook niks van hebben maarja, ik niet van voetbal en bier duss......
Kleinigheidje blijf je houden zegt ie altijd!! haha
Nod betekent Niet Ongesteld Dag, dus de dag dat je eigenlijk ongesteld hoort te worden maar je hoopt het niet dus daarom het woordje 'niet' ervoor

Leuk, jullie hebben al een dochter (geloof ik?)
Wij geen, heb in januari een mk gehad met 6 wk.
Ik hoop dat je lekker gegeten hebt!!!!

groetjes Costa

Weet niet waneer ik ongesteld moet worden ,ik heb steeds andere lengtes van cyclussen,heel vervelend kan ik je zeggen.De ene keer duurt het 28 dagen en de afgelopen maand waren het 37 dagen en toen werd ik pas ongesteld.Ja wij hebben een dochter ,ze was 8 weken te vroeg geboren,ze word twee in november.Ga lekker in badje nu met haar ,zijn wel aan de late kant maar hadden nog even visite gehad net dus tot gauw.......

Terug
Bovenaan