follikelmeting

A

Anoniem

Guest
dag meiden,

afgelopen zaterdag ben ik ongi geworden en dan moest ik een afspraak maken voor mijn 10e cyclusdag voor een folikelmeting.
ik neem dus aan dat ik dan een echo krijg en evt een inwendig onderzoek.
nu is mijn vraag: moet je dan om de paar dagen heen zodat ze dat kunnen blijven volgen?
en om de hoeveel dagen moet je heen dan?
ik heb as maandag een afspraak, ook mijn man moet dan heen voor een rontgenfoto.
erg spannend allemaal, we hopen dat we dan eind van die week de uitslagen binnen hebben van de onderzoeken van mijn man.
hoop dat dat opschiet want de weken duren erg lang.

veel liefs moon

hey

ik moest gister heenom een inwendige echo en nu moet ik vrijdag weer heen!!! het was goed gegroeid maar moest nog wat beter!!!!!!!!!!!! kus kus

zo dat was een snelle reactie!!
ben je nu ook voor de erste keer heen geweest dan of had je al vaker een folikelmeting gehad?

ik was 12 nov ongi geworden en gister was de 10e dag! ik heb de 3e t/m 7e dag clomid geslikt! Gister heb ik de uitslagen gehad van bloed en sperma die waren goed! ( op een trage schildklier na) en toen moest ik een uitsrijkje maken ( krijg je een eendebek ingebracht) en daarna weer de inwendige echo!! vrijdag moet ik weer een inwendige echo!!!! kus ksu

dit was mijn 2e inwendige echo 31 okt was men eerste!!! toen zijn ze er achter gekomen dat ik pcos heb!!

hey meiden

Nou vanochtend naar de gyn geweest!! Heb de uitslagen van het bloed en de sperma! Sperma was gelukkig helemaal goed,   uit me bloed is gebleken dat me schildklier een te hoge waarde heeft ( heleboel medische termen ) maar nu wordt ik weer doorgestuurd naar de ha om te kijken wat dat allemaal betekent en dan mischien naar de internist!! maar ja dat zien we dan wel weer!

Ik kreeg dus ook weer een inwendige echo maar eerst kreeg ik de beroemde eendebek ingebracht en ging hij een monster nemen van me baarmoeder! Toen kreeg ik de echo en toen bleek dat me eitjes wel goed groeien, aan elke kant had ik er 1 die flink groeide, 1 zat nog net onder de 10 geloof ik!! nu moet ik vrijdag weer om half negen heen!! ( had ik gelukkig al vrij want ik heb die dag ook bruiloft van rutger zijn broer) dus gaan gaan we nog een keer een echo maken!!!!!!!!!!!!!!!

kus kus

dit is mijn eerste keer dat ik een inwendige echo krijg.
ze heeft niet gezegd dat ik dan een paar dagen later weer moet komen maar dat zal ik dan maandag wel horen.
wij wachten nog op het 2e zaadonderzoek van mijn man, bij de 1e zijn geen zaadcellen gevonden, dat was wel erg schokkend. dus de spanning is hoog op de uitslag van dit onderzoek. ook hebben ze een bloedonderzoek gedaan en gaan ze maandag met de rontgenfoto kijken of er evt blokkades in de zaadleiders zitten.

ben je al bezig met iui ? omdat je nu clomid slikt, of is dat om de groei te verbeteren??

Ik ben naar de gyn gegaan omdat ik niet ongesteld werd! ( ong 1 keer in de 4 mnd), Ik ben in maart 06 gestopt en was sindsdien 2 keer uit mezelf ongi geworden! Toen ben ik eerst naar de ha geweest en die heeft me doorgestuurd naar de gyn!! dat was 31 okt, toen is door middel van een inwendige echo vastgesteld dat ik pcos heb! toen moest ik ook bloed prikken en men vriend moest zijn sperma inleveren! die uitslagen waren goed alleen er is uit gekomen dat ik een trage schildklier heb! Ik heb toen ( 31okt) provera gekregen om me ongesteld op te wekken! die is toen op 2 nov gekomen en toen moest ik op dag 3 beginnen met clomid slikken ( dat is om me eitjes te laten groeien) ik moest op dag 10 (gister) terugkomen en dan gingen ze kijken of ze gegroeid waren en kregen we de uitslagen. Me eitjes zijn goed gegroeid maar moet nog iets beter vandaar dat ik vrijdag terug moet komen voor nog een echo!!! kus kus

Terug
Bovenaan