follikelmeting

ok das duidelijk, dus met wat extra hormonen gaat het waarschijnlijk allemaal wel lukken? of is dat nog niet gezegd?
gelukkig was het sperma van je vriend allemaal goed, dat scheelt al een hoop.

veel succes verder, en we schrijven wel weer!

groetjes

Hoi Moon,

Begrijp ik nu goed dat je in de onderzoeksfase en nog niet in de behandelfase zit? Als je een behandeling zoals iui met hormonen of ivf ondergaat dan moet je om de 3/4 dagen een echo ondergaan zodat ze kunnen meten hoe het gegroeid is.
Bij het onderzoek is het eenmalig als het er goed uitziet. Waarschijnlijk willen ze gewoon checken of jou ei groeit zoals ie hoort te doen en op cyclys dag 10 is waar ie wezen moet.

gr.Ing

ja dat klopt inge, we zijn inderdaad nog in de onderzoeksfase.
dus dan gaan ze maandag waarschijnlijk gewoon kijken of alles er goed uitziet en of er een eitje groeit.
ik heb mijn vorige cyclus bloed moeten prikken maar de gyn zei dat dat waarschijnlijk op de verkeerde dag heeft plaats gevonden, dus ik denk dat ik deze cyclus weer moet bloed prikken en dan nu op de goede dag.

gr

Hoi Moon,
Heb zelf ook een aantal follikelmetingen gehad.
Eerst dag tien, dan een paar dagen later en dan bekijken ze het per keer wanneer je terug moet komen. Volgens mij groeit een eitje 0,2 mm per dag en ze springen met 2 cm. Dus dan kunnen ze het uitrekenen. Wij kregen daarna een samenlevingstest.
Maar als het bij je man niet goed is, weet ik niet wat ze zullen doen.
Ik heb ook clomid geslikt en toen groeiden ze beter.
Succes hoor!!!

nou, nog 2 nachtjes dan is het zover, ik vindt het zo spannend allemaal.
heb ook nog nooit een inwendige echo gehad, dus weet ook niet precies wat ik verwachten kan.
ook mijn man moet morgen voor een echo heen, bij hem gaan ze de zaadleiders en de nieren bekijken.
ik hoop zo dat we daarvan gauw de uitslag kunnen krijgen.
we blijven natuurlijk hoop houden dat er misschien nog iets mogelijk is.
maar het onvruchtbaar zijn spookt af en toe ook even langs en dat is best angstig.
dan ga je dus alweer verder denken en dan?? adoptie, donor?? eigenlijk moeten we daar maar niet aan denken omdat er misschien nog best wat mogelijk kan zijn.
dat gepieker gaat dus de hele tijd zo door, pffffff moe wordt je ervan.
hopen dat we het gauw weten, dan kunnen we weer verder (of niet???)

jullie horen het wel weer van me, liefs sandra

Hee Moon,
Inwendige echo stelt niks voor eigenlijk. Ik schrok wel toen ze met die staaf kwamen en in brachten, maar je hebt er geen last van. Je moet doen of je moet persen (poepen), dan gaat hij er nog makkelijker in zeg maar. Ik vond het verschrikkelijker om wijdbeens voor de gyn te liggen, maar ze gaan respectvol met je om.
Ik denk dat iedereen dat weleens denkt over onvruchtbaar zijn. Het is toch iets waar je over gaat piekeren, maar probeer het om snel los te laten. Mogelijkheden zat tot nu toe en mocht het niet zo zijn hebben we straks tijd zat om erover te piekeren.
Succes ermee!!!!

dank je deez voor je berichtje.
ik zal proberen het een beetje los te laten tot we meer weten.
gister dachten we lekker naar de film te gaan om onze gedachten een beetje te verzetten, zaten we echt bij een vreselijke film. het ging echt nergens over, babel heette die. geen aanrader dus!!

jij ook succes, ik las dat je in jan met ivf begint.
hoop dat er gauw vooruitgang is.
x sandra

hey meid

heel veel succes!! en LAAT JE NIET GEK MAKEN! Ik vind het allemaal meevallen!! alleen het kost veel tijd!!!!!!!!!!!! laat je horen hoe het is gegaan!! kus kus

Terug
Bovenaan