follikelmeting

Hoi Moon!

Hoe staat het er nu voor met je?
Ik hoop dat het je allemaal een beetje meevalt...
En dat jullie goed nieuws krijgen in deze onderzoeksfase...
Hou de moed erin hoor!
Ook al hebben we allemaal een helpend handje nodig...zwanger worden is nog niet uitgesloten hoor!
Kop op! Doorbijten en zwanger worden!

Liefs Linnnepinnie

dag meiden,

lief dat jullie aan me denken!

we zijn vandaag dus heen geweest, eerst moest ik naar de gyn.
daar heeft ze een follikelmeting gedaan.
het zag er allemaal goed uit, aan de linkerkant groeide duidelijk een eitje.
ik weet niet hoe groot ie was maar ze denkt dat hij donderdag springt.
ik moet dus donderdag weer heen voor een follikelmeting, dan gaat ze ook een samenlevingstest doen, alleen verwacht ze daar niet veel van omdat er bij mijn man geen zaadcellen zijn gevonden. maar ze wil het toch doen.
ook gaat ze dan een uitstrijkje doen. omdat ze dan toch 'bezig'is doet ze die er meteen maar bij.
daarna moesten we naar een echoscopist voor mijn man
bij hem heeft de arts de nieren bekeken via een echo, ook heeft ie de blaas bekeken en tot slot de zaadballen.
de uitslag krijgen we bij de gyn maar deze arts kon ons wel vertellen dat hij niks bijzonders zag, gelukkig.
ik heb nog gevraagd naar de zaadleiders maar die kon hij zo niet zien, dus of er dan misschien blokkades in de zaadleiders zitten dat weten we dus niet.
of ze daar nog een ander onderzoek voor willen doen dat zullen we dan van de gyn wel horen.
op woensdag 6 dec moeten we weer heen en dan krijgen we alle uitslagen van de onderzoeken en dan zullen we ook wel horen wat er verder evt kan gebeuren.
dus wéér wachten, wachten, wachten. pfffffff!!!!!!
maar daar weten jullie alles van!!!!!

een heel verhaal zo, ik hoop dat jullie het wat snappen.
als er weer nieuws is dan horen jullie het.
bedankt voor het luisteren/lezen.

liefs sandra

hoi Moon,

heel wat onderzoekjes gepland en gedaan voor jullie.
hopelijk is er voor jullie snel duidelijkheid en kun je plannen gaan maken welke stappen er genomen worden.

heel veel succes in elk geval
groetjes,
mama peet

hey moon

een spannende tijd dus de komende tijd!!!!! heel veel succes en we houden mekaar op de hoogte! kus kus

hoi mama peet en coortje

bedankt voor jullie lieve berichtje.
je hoort het wel weer als er weer nieuws is.

gr sandra

Terug
Bovenaan