forum dag tussen geesteren en spijkenisse

Lijkt me leuk: woon in Veenendaal dus is goed te doen voor mij:p Maar: is het nou dinsdag 31 juli, of vrijdag 31 augustus??? Lijkt me handig dat die datum correct is voor mensen opeens toch wel/niet blijken te kunnen...
Groetjes, Rianne en Lydia

Heb de site even bekeken, maar volgens mij is er voor onze ukkies nog niet zo heel veel te beleven... Is zoiets als www.deschatkids.nl niet leuker dan? Ik kom er wekelijks: Lydia vindt het er geweldig: ouders 1,50 pp, kinderen tot 1 gratis, daarna in de zomervakantie 5,50 per kind. Ligt vlak bij de A12, maar ook vanaf de A15 goed bereikbaar. Wil ook wel mee naar Amerongen hoor, wil ook niemands idee afbranden, maar vraag me af of ze daar wat aan hebben, en is zowiezo met slecht weer geen optie lijkt me.
Laat maar horen wat jullie willen, ik kan elke dag en woon zo dicht bij dat ik erg flexibel ben.
Groetjes, Rianne en Lydia (21-07-2006)

sorry dames ik ben er vandaag niet helemaal bij

Het is dindag 31 juli.

oja ik heb geen voorkeur , vindt zowel amerongen als venendaal prima.

Groetjes sandra

tot nu toe gaan mee op dinsdag 31 juli

Lisenka
Nanda (nands-76)
Paulien en Bokito En bert!
marieke (marieke79) misschien
Rianne (riannet)
Sandra (nicktess)

Hoi Hoi,

Het is mij erg goed bevallen en aan het gesnurk van Elisa te horen die kleine meid ook (ik hoop jullie ook dat wij mee waren) dus als ik niet hoef te werken dan komen wij ook!!

Fabio ook mee, Fabio ook mee!!! klinkt nu vanaf de kinderkamer dus: Fabio en Cissy gaan ook mee hoor!!

Ik ben er helaas niet bij! Ik moet werken en ik krijg echt geen vrij. Mijn schoonmoeder zit nu al in de stress met personeel tekort haha!
Liefs Esther en Thomas

Terug
Bovenaan