forum dag tussen geesteren en spijkenisse

Hoi hoi Rianne
Wij zijn nu een aantal keren weg geweest met een paar mama's en kids en zijn dus tot ontdekking gekomen dat de kids meer dan genoeg hebben aan een speelkleed, speelgoed en elkaar.
Zo zijn we naar dierenpark amersfoort geweest, super gezellig, maar ehhh weinig beesten gezien haha.

Daarom hadden we als voorstel amerongen, daar heb je een speeltuin, bos, eetgelegenheid en toilet enzo. Kleden mee en wat speeltjes en ze zijn een dag zoet.

Pauline

Hoi hoi,

Ik ga mijn best doen om ook mee te kunnen.We willen Sandra en Tess ook graag weer een keertje zien,de rest natuurlijk ook hoor.Ik zal eens zien of het kan,laat nog van me horen!!

Liefs Kitty en Tess

maaike je kunt wel weer met mij meerijden hoor.

Groetjes sandra

Hoi Pauline,
Ik snap je wel, alleen als ik naar Lydia kijk, is daar volgens mij geen speelgelegenheid voor zulke kleintjes. Op een kleed blijft ze echt niet meer zitten, maar lopen kan ze ook nog niet, daarom vind ik dit een lastige leeftijd voor zoiets. Zij is ook nogal gericht op actief spelen en zich optrekken enzo, en dan zie ik niet zoveel in een grasveld. Twee maanden geleden was dit nog heel anders, zij wordt morgen 1, en er zullen op de meeting ook kids komen die nog wel zo gehoorzaam blijven zitten spelen OF kunnen lopen. En bij de Schatkids leeft ze zich helemaal uit, zeker als ze vriendjes en vriendinnetjes om haar heen heeft. Maar ik leg me bij alles neer, het was maar een voorstel. Als de lijst met mensen die meegaan nog wat langer is, kunnen we altijd nog stemmen wat het wordt. Bij slecht weer lijkt Amerongen me zowiezo niet zo handig, binnen is niets volgens mij (heb het laatst bekeken om eventueel uit eten te gaan op haar 1e verjaardag, maar het wordt toch het wokrestaurant). Maar ik kom zowiezo wel hoor, lijkt me erg gezellig. Bokito krijgt trouwens steeds meer concurrentie van stoere kerels, op het eerste lijstje prijkten hoofdzakelijk meisjes :p
Groetjes, Rianne en Lydia

O ja, welke bestemming het wordt, ik wil eventueel wel iemand van station Veenendaal de Klomp of Veenendaal centrum ophalen, heb de oude maxicosi echter al verpatst, dus heb geen extra stoeltje, wel genoeg ruimte in de kofferbak voor kinderwagens. Dus laat maar horen of iemand daar behoefte aan heeft.

tot nu toe gaan mee op dinsdag 31 juli

Lisenka
Nanda (nands-76)
Paulien en Bokito En bert!
marieke (marieke79) misschien
Rianne (riannet)
elisa (mvelisa) misschien
cissy (demi36)
maaike (twanniemam)
kitty (skitje) misschien
Sandra (nicktess)

Terug