forum voor vaders

A

Anoniem

Guest
hoi hoi allemaal

Wat mij van de week opviel is dat hier op jonge gezinnen helemaal geen forum is voor de toekomstige vaders.
Mijn vriend die kwam er toevallig mee en heeft zich aangemeld op een andere forum.

Toch zou het ook hier leuk zijn om de gedachtes en ervaringen van de mannen te kunnen lezen. Die maken ook best een hoop mee.

Hoe denken jullie (jullie mannen) erover?

Groetjes Evelien
20w

Hoi,

ik vind het forum voor mezelf geweldig, maar mijn man moet er helemaal niets van hebben en snapt niet dat ik dingen kan delen met onbekenden. Helaas, hier geen animo voor een vaderforum

Groetjes van Marloes

Ook mijn vriend waagt zich niet aan dit soort forums....

Die ind het allemaal maar onzin. Prima dat ik het doe, maar hem laat ik met rust hiemee hahahah.....

Dus idd geen animo denk ik!

X Saskia
37.5 wk

ook mijn vriend is er niet van. hij snapt het ook niet zo, zo'n forum.

maar bij de tijdschriften / reclamefolders die ik bij de VK kreeg zat er een met de titel PAPA. Nou laat hij die ook gewoon van de tafel pakken en gaan lezen.

hoi hoi

mijn vriend vindt he tleuk dat ik er zoveel informatie en steun vandaan haal, maar hij vindt het voor zichzelf helemaal niks.

dus hier ook geen interesse.

bij ons dezelfde reactie... geen animo dus...
hij vind het voor mij harstikke leuk maar voor hem zelf is het niets
ben alleen wel benieuwd... op welke forum zit je vriend?
hihihi stiekem kijken dus

Hier ook geen interesse als ie vragen heeft, vraagt ie het aan mij en zoek ik het op :p

Wie is er nou zwanger zegt ie, ik heb toch geen buikpijntjes, klachten e.d. zo'n forum is juist een steunpilaar voor elkaar en dat heeft hij als vader zijn toch niet echt nodig, die zit heel dat forummen niet zitten, kletst liever live haha

Mijn lieverd vind dat ook helemaal niets!!! Hij heeft wel wat beters te doen dan achter de computer te zitten zegt ''ie dan.
Hij vind dat echte vrouwendingen.

Liefs Suus  

Terug
Bovenaan