forum voor vaders

hee vlien81

jammer genoeg is het inderdaad zo dat de meeste mannen hier geen interesse voor hebben

mijn man had hier juist ook behoefte aan
wij vonden het ook erg dat er vrijwel alleen aandacht uitging naar de vrouw die zwanger is
terwijl wij beiden het ervaarden dat we samen zwanger waren

mij lijkt het ook erg interessant een vaderforum..

Ik vind ook altijd apart van die mannen die meegaan naar elke VK afspraak (die van mij werkt gewoon lekker door hoor, beetje independant woman zijn kan geen kwaad en hij heeft er echt geen bal aan, ik vind het zelfs niet leuk haha)

Het idee " samen zwanger "   ja wat moet ik ervan zeggen, wie draagt die baby nu? Als man zijnde kan je wel meeleven met je vrouw, op de hoogte willen worden gehouden, voelen, luisteren, je vrouw ondersteunen, maar je bent echt 0,0% zwanger dus de term "samen zwanger"   vind ik toch altijd een beetje onzin, er is toch maar 1 iemand die alles moet ondergaan en dat kind eruit moet persen, als man zijnde is het dan niet echt zwaar te noemen.. en de onzekerheden die je dan hebt kan je bij je vrouw kwijt.

hier juist het tegen overgestelde

ik vind het zooooo raar dat mannen niet meegaan naar vk
en gewoon gaan werken!!

er zit een baby in je buik daar is hij vaderr van is toch normaal dat je juist alles wilt weten
dat je het hartje wilt horen e.d

ik vind het jammer dat er zo weinig mannen zijn die zich hiervoor interesseren!!

daarom mag ik mezelf zeer gelukkig prijzen met zon lieve man waar ik samen met zwanger was, samen met ben bevallen en nu samen de kleine opvoeden!

immers we hebben het ook samen gemaakt! haha

tuurlijk en hij heeft ook last van spataders en alle andere klachten die bij een zwangerschap horen, en hij heeft ook alle pijn moeten doorstaan  

Mijn mannetje is super geintreseerd maar het harthe horen doe je tegenwoordig thuis bij de VK is puur kwestie van gegevens noteren en weer naar buiten, als vrouw zijnde heb je geeneens wat eraan, dus als man zijnde weet je echt niet meer of minder met het meegaan hoor.

En wat betreft samen opvoeden, blijft ie ook thuis van zijn werk dan? wie zit er overdag mee? Uiteraard in grote lijnen doe je het samen maar een man heeft niet bepaald te lijden onder een zwangerschap, uiteindelijk doen wij het allemaal en staan hun er een beetje mooi bij te staan. (wat ik me wel weer voor kan stellen dat dat frustrerend is voor een man!)

ja inderdaad ik heb ook zo n man die er echt is voor de kleine
dat hij dus ook overdag thuis is

die dus niet 40 uur of langer in de week werkt en de vrouw er alleen voor laat staan

dus echt samen zoals wij dat dus bij al die andere dingen ook doen

en jullie leven van de liefde? er moet toch ook gewerkt worden, genoeg poepluiers die gevuld moeten worden en gekocht :p

ja en ook zijn buik was gegroeid tijdens de zwangerschap

heeft gezellig met me mee gegeten

verder had ik ook geen zwangerschapskwaaltjes dus hij ook niet haha

we leven van de liefde inderdaad

veel meer heeft een mens niet nodig

we werken allebei parttime voor de overige dingen die je naast liefde nodig hebt

Terug
Bovenaan