forum voor vaders

haha herkenbaar die van mij zegt dat ie mee eet omdat ik me anders zo dik voel :p (muppet heeft wel een goede smoes zo) hij was zelfs misselijk maarja das logisch als je zoveel naar binnen zit te proppen op de bank haha

Ook wel grappig trouwens, zijn baard groeit 3 keer zo snel als normaal (weird!)

Ponyville,

Ik ben het helemaal met je eens, mijn vriend is vorig jaar een eigen bedrijf begonnen en die kan en wil niet minder werken, en het lijkt mij heerlijk om straks thuis te zijn bij de kleine en wat nou samen zwanger pfff ech niet met die eer ga ik strijken als het zover is!!!!!
Groetjes Wendy

het schijnt dat mannen echt ook hormoniale veranderingen doorgaan
tijdens de zwangerschap

vandaar die baard...

Niet geheel onbelangrijk de liefde maar inderdaad die betaald geen boodschappen, studiefonds, hypotheek e.d.

Ik ben blij dat ik thuis werk anders had ik ook nog geen moeder willen worden maar moet er niet aan denken om mijn ventje halve dagen thuis te hebben lopen (ik ben veelste zelfstandig hiervoor) kan me voorstellen dat ie zich wel meer betrokken erbij voelt omdat ie er ook mee mee bezig is als "normale"   (aanstaande) vaders, als je thuisloopt heb je tijd om daaraan te denken maar als je flinke maandlasten hebt heb je niet altijd die keuze natuurlijk.

quote: wen 23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2007 15:01:27'));

Ponyville,

Ik ben het helemaal met je eens, mijn vriend is vorig jaar een eigen bedrijf begonnen en die kan en wil niet minder werken, en het lijkt mij heerlijk om straks thuis te zijn bij de kleine en wat nou samen zwanger pfff ech niet met die eer ga ik strijken als het zover is!!!!!
Groetjes Wendy

haha ja tuurlijk na al dat harde werk is een beetje eer wel op zijn plaats, kan me niet voorstellen dat ik nu nog 3 maanden moet, wij hebben trouwens nog een afspraak, IK ben de eerste die de baby mag vasthouden ipv mijn vriend dat vind hij niet meer dan logisch..

dat klopt met hoge maandlasten enzo

wij hebben gewoon de keuze gemaakt om iets zuiniger te leven en daardoor kunnen we  vaker allebei thuis te zijn

voor ons telt dat zwaarder
ik vind het  ook fijn dat hij vaak thuis is

iedereen is anders en je moet vooral doen waar jullie je allebei bij goed voelen

ponyville,

dat is ook een goeie die zal ik ondhouden denk ook niet dat mijn vriend daar problemen mee zou hebben hij vind hele kleine baby's eng en ik heb geleerd voor kraamverzorgster dus hij denkt dat ik hem niks laat doen en niks goed vond dat moet ik er nog wel ff uit zien te krijgen voor die tijd ben nu 3 dagen over tijd (ben ik al eens eerder geweest dus ik juig nog niet te hard)

xxx Wendy

mijn vriend zit nu op een jonge vaders forum. Is gewoon te vinden bij google. We hebben er voor gekozen om samen de kleine op te voeden. Ik ben helemaal geen persoon om dag in dag uit thuis te zitten. Ik werk momenteel nog fulltime en mijn vriend zit door omstandigheden tijdelijk thuis. Na de bevalling zal ik gewoon weer gaan werken en mijn vriend zorgt voor de kleine. Als hij weer aan het werk kan willen we het 50/50 doen. Ik zal dan minder gaan werken. Wij willen het zoveel mogelijk samen doen en geen oppas op opvang tenzij het niet anders gaat. Ik wil niet dat een oppas het meemaakt dat hij/zij zijn eerste stapjes zet of eerste woordjes zegt.
Ik vind een rol van een vader net zo belangrijk als de rol van de moeder. Het is idd zo dat de moeder het kind heeft gedragen en het kind heeft gebaard maar wil niet zeggen dat als de kleine er is dat de moeder veel meer te zeggen heeft in de opvoeding dan de vader. Je leeft en woont samen, je heb samen voor een kind gekozen dus de verantwoordelijkheid ligt dan ook voor beiden. En als alles in overleg gaat voorzie ik geen problemen,

Groetjes evelien 20w 3d

Terug
Bovenaan