Forum

Beste Allemaal,

hartelijk dank voor jullie reacties. We begrijpen dat er vanuit sommige nog onbegrip is over ons berichtje wij waren hier helaas toe genoodzaakt omdat wij meerdere klachten hebben binnen gekregen op onze redactie.

Momenteel zijn wij druk bezig om te kijken wat de beste oplossing is om jullie zo relevant en uitgebreid mogelijk (op alle voedingsgebieden) DESKUNDIG advies te kunnen geven.

Groet
Redactie Jonge Gezinnen

Nee... hier waren jullie niet toe genoodzaakt.. niet met naam en toenaam in elk geval!
Jullie hadden prima hetzelfde kunnen zeggen zonder daarbij iemand publiekelijk te schande te zetten. Ik vind dit echt niet netjes van jullie, en kan er derhalve geen begrip voor opbrengen! (zal jullie een zorg zijn, maar ik wil het toch even kwijt..)

Tip: voor DESKUNDIG advies over borstvoeding is een lactatiekundige (IBCLC!)  de aangewezen persoon. Zij is de enige die vanuit haar professie alle kennis omtrent borstvoeding in huis heeft.

Zolang er geen DESKUNDIG advies gegeven kan worden door een lactatiekundige hier op het forum doen jullie er verstandig aan mensen met vragen over borstvoeding te verwijzen naar een forum waar  die DESKUNDIGE informatie wèl gegeven wordt.
Dan ben je hier gelijk die hele vervelende BV/KV discussie en vijandigheid kwijt.

Groeten, May
CB-verpleegkundige (maar mijn deskundigheid zal ook wel in twijfel worden getrokken.. dus mij zul je hier geen antwoord meer op vragen zien geven.. verspilde energie, die kennelijk niet door het beheer op prijs wordt gesteld)

Redactie,
Als er klachten binnen komen, zouden jullie Yvonne Z inderdaad beter kunnen ondersteunen ipv haar deskundigheid in twijfel gaan lopen trekken! Degenen die zo fel reageren op haar, willen een begripvolle bevestiging van Yvonne, dat het in hun geval beter is om te stoppen met de bv.

Maar zij geeft juist waardevol advies, op een positieve manier, en kan niet ook nog eens al haar energie gaan stoppen in hoe ze iedereen persoonlijk moet benaderen. Ik ben juist hartstikke blij met haar deskundigheid, en zit echt niet te wachten op psychologische ondersteuning van haar kant, maar juist duidelijkheid over de mogelijkheden. Of ik er dan wat mee doe, kan ik zelf afwegen.  Voor wat betreft de kennis over bv is er nog een lange weg te gaan, fijn dat er mensen zoals Yvonne Z zijn, die hun nek willen uitsteken!

Wat jullie als redactie hebben gedaan, klopt gewoon niet! Dus van mijn kant geen ENKEL begrip, vind dat jullie het ZEER ondeskundig aanpakken...

redactie

er zijn op dit forum zoveel onderwerpen te vinden
waaronder een dietist(helaas niet helemaal onafhankelijk)
is het dan niet mogelijk een onderwerp te maken over borstvoeding
dan kan men  er zelf voor kiezen of je vragen wil plaatsen of lezen
zo nodig ondersteunt door een lactatiekundige iemand die zijn mening
wil opdringen maar goede adviezen geeft

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Hoi Bibi,

Ik denk dat iedereen je die schrijffout wel vergeeft  ik begrijp wat je bedoelt..

Ik vind dát een héél sterk punt, en lijkt mij idd ook een goede oplossing!

Groetjes Debby

Ja, da's idd een hele goede.
Ik hoop dat ze er gehoor aan geven.
Zo krijg je ook niet dat er ongevraagd advies wordt gegeven. En als je er niks over wilt weten, hoef je het niet te lezen.
Sil

Hoi Bibi,

ik vind dit een heel goed idee van je. Juist omdat borstvoeding bij heel veel mensen vragen oproept. Het is zelfs zo dat je, als je borstvoeding geeft, vier uur extra kraamzorg krijgt. Dat geeft, naar mijn idee, de behoefte van (aanstaande) moeders aan informatie wel aan.

groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan