Forum

Wat een rel zeg, ik zie het nu pas. Kijken jullie wel uit dat je niet verzandt in een discussie tussen bv-mama's en fv-mama's?
Laat iedereen lekker zelf beslissen wat zij haar kindje te eten geeft.

Persoonlijk vind ik het geen probleem dat Yvonne Z hier adviezen geeft. Dat doen toch zoveel mensen? Daar is het forum toch voor? Misschien dat Yvonne het probleem opgelost is als zich iets minder zou profileren als 'de deskundige' vanuit VBN.
Ik geef fv, interesseer me niet in de adviezen en lees ze dus gewoon niet. Ik kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die er wel wat aan hebben.

O ja, waar ik me echt aan irriteer (niet dat het iets met voeding te maken heeft)... sinds ik dat abonnement heb op 'wij, jonge gezinnen', word ik om de haverklap telefonisch lastig gevallen door bedrijven die me van alles en nog wat willen verkopen. Dat is pas irritant! Dat mijn persoonlijke gegevens gewoon doorverkocht zijn. En degenen die bellen zeggen steevast: 'Mw. ..., van harte gefeliciteerd met de geboorte van uw dochter Suze! Hoe gaat het met u?' En uiteindelijk willen ze me een verzekering, een abonnement op een tijdschrift, een spaarrekening  of een hypotheek aansmeren. Ik vind het werkelijk een inbreuk op mijn privacy. Misschien zeg ik dat abonnement ook maar op.

groetjes,
Karin

Quote Jonge Gezinnen Redactie:

hartelijk dank voor jullie reacties. We begrijpen dat er vanuit sommige nog onbegrip is over ons berichtje wij waren hier helaas toe genoodzaakt omdat wij meerdere klachten hebben binnen gekregen op onze redactie.

---

Wegen de klachten nog wel op tegen alle mensen die blij en geholpen zijn met de adviezen van Yvonne Z?

Ik houd voor mijn werk regelmatig tevredenheidsonderzoeken. Natuurlijk moeten klachten serieus bekeken worden, maar wanneer over datzelfde onderwerp de meeste mensen zich juist positief uiten, moet je soms besluiten gebaseerd op de 'klagers' herzien.

Ik kom hier te weinig om echt een oordeel te hebben, maar ben als startende bv moeder in de goede richting gewezen door YvonneZ. Niet geduwd, niet geforceerd, maar ik weet nu waar ik meer info kan vinden en heb zelfs een lactatiekundige ingeschakeld. (Nooit geweten dat die mensen bestonden. Mijn verzekering helaas nog steeds niet.)

Net als overal geldt ook hier: filter voor jezelf. Kijk wat je bij jouw beleving vindt passen en lees over dingen waar je je aan ergert heen. Daar hoeft wat mij betreft voor zo iets als dit beslist geen censuur aan te pas te komen. Iedereen kan prima voor zichzelf denken. Ook onzekere moeders!

Topics verwijderen is de bom tegenwoordig???? Originele discussiestuk is weggehaald? Bang dat het nieuwe leden afschrikt? Terecht trouwens... maar dat is een ander verhaal.

Als je als beheer van een site een inschattingsfout maakt, wees dan ook zo fair om openlijk excuus te maken, we verwachten dit van onze kinderen, geef dan ook het goede voorbeeld!!!! Onder het kleed schuiven is wel erg kinderachtig en laf!

Zorg dat de discussie ergens na te lezen is of zet een rectificatie neer!

Kom verdorie niet eens meer uit mijn woorden, zo kwaad ben ik nu!

Niet de vriendelijke groetjes voor de redactie... Nynke

dit is idd te zot voor woorden!
Eerst iemand en plein public in een topic die ook nog 'sticky' was (en dus netjes bovenaan bleef) afvallen vooral aanvallen....en dan als het blijkbaar teveel aanhangers oplevert de topic maar verwijderen....
Al geen antwoord ergens meer gezien van de redactie (op het kleine berichtje na ergens op pagina 1 toen) en dan zomaar ineens weg.

Ben benieuwd of er nog iets komt van de redactie!

Terug
Bovenaan