Wat een rel zeg, ik zie het nu pas. Kijken jullie wel uit dat je niet verzandt in een discussie tussen bv-mama's en fv-mama's?
Laat iedereen lekker zelf beslissen wat zij haar kindje te eten geeft.
Persoonlijk vind ik het geen probleem dat Yvonne Z hier adviezen geeft. Dat doen toch zoveel mensen? Daar is het forum toch voor? Misschien dat Yvonne het probleem opgelost is als zich iets minder zou profileren als 'de deskundige' vanuit VBN.
Ik geef fv, interesseer me niet in de adviezen en lees ze dus gewoon niet. Ik kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die er wel wat aan hebben.
O ja, waar ik me echt aan irriteer (niet dat het iets met voeding te maken heeft)... sinds ik dat abonnement heb op 'wij, jonge gezinnen', word ik om de haverklap telefonisch lastig gevallen door bedrijven die me van alles en nog wat willen verkopen. Dat is pas irritant! Dat mijn persoonlijke gegevens gewoon doorverkocht zijn. En degenen die bellen zeggen steevast: 'Mw. ..., van harte gefeliciteerd met de geboorte van uw dochter Suze! Hoe gaat het met u?' En uiteindelijk willen ze me een verzekering, een abonnement op een tijdschrift, een spaarrekening of een hypotheek aansmeren. Ik vind het werkelijk een inbreuk op mijn privacy. Misschien zeg ik dat abonnement ook maar op.
groetjes,
Karin