Lieve meiden,
Ik heb heel lang getwijfeld of ik wel mee zou gaan, maar had inmiddels de beslissing genomen om gezellig mee te gaan, mits er niet gezwommen zou worden (ik ben niet zo'n fanatiekeling in het water)
Wat doet zich echter nu voor? Sinds zondagmiddag is Merijn ziek geworden, continue spugen en diaree. Gevolg: Merijn verschonen, poetsen, wassen, strijken, Merijn weer verschonen, wassen, strijken, poetsen enz enz...... Vandaag is de eerste dag dat hij niet gespuugd heeft, zojuist nog wel diaree, maar hij eet en drinkt in ieder geval weer redelijk normaal en het voornaamste, het blijft er allemaal in zitten.
Sinds gisteren is Siebe helaas mee gaan doen. Ook steeds spugen, diaree (waterdun), koorts (steeds boven de 39). Gevolg: Siebe verschonen, poetsen, wassen, strijken, Siebe weer verschonen, wassen strijken en poetsen enz enz.. Siebe heeft het in zo'n ernstige vorm (zodra hij wat te drinken krijgt, komt het er al weer uit) dat ik vanmiddag toch maar even de huisarts heb gebeld. Hij heeft nu Motilium zetpillen voorgeschreven gekregen (tegen het braken) en het advies om hem alleen kleine hoeveelheden, maar wel regelmatig te laten drinken, daarnaast Paracetamol zetpillen tegen de koorts en er is een afspraak gemaakt voor morgenmiddag bij de huisarts. Als het morgen in een keer toch een stuk beter gaat, dan kan ik die gewoon afbellen.
Ik durf het niet aan, gezien het feit dat Merijn er zeker een dag of 4 over heeft gedaan om weer een beetje rustig te worden, om naar Dongen te komen, of uberhaupt ergens met hem naar toe te gaan. Ik moet dus helaas afzeggen. Ik hoop dat er over niet al te lange tijd weer eens wat georganiseerd wordt, zodat ik dan toch eindelijk eens kan zien met wie ik al maanden contact heb. Ik had me eigenlijk al best verheugd op een beeld van al die ukkies bij elkaar op de grond.
Nou ja, dit zijn nu eenmaal dingen die er bij horen en het is van voorbijgaande aard zullen we maar zeggen.
Ik wens jullie ontzettend veel plezier a.s. zaterdag en ik hoor/zie wel hoe het geweest is.
Groetjes Fonske (Merijn en Siebe)