FORUMDAG Breda OPGELET !!

Nog maar een paar uur, spannend hoor!

Maar even een vraagje. Heel veel mensen hebben hier niet hun echte naam.
Ik ben vroeger ook blon (t) geweest en kan niet veel dingen onthouden, vooral namen niet.
Is het mogelijk om je echte naam even door te geven, samen met de naam van je kindje?
De meeste weet ik inmiddels al wel, maar sommige ook nog niet!

Groetjes, Marieke mv Lyanne

Lisenka is mijn echte naam! Ben wel benieuwd morgen! Ben nog wat foto's op het forum aan het zoeken of ik jullie nog ergens herken! Echt iets voor mij om op de verkeerde groep af te stappen!

Nemen jullie eigenlijk de wandelwagen (buggy) mee of alleen de maxicosi? (oftewel is er plaats voor 13 buggy's bij pukkemuk???

groet

Lisenka mv Tessa

Esmé ,

Had je m'n mailtje nog gekregen? Was om 16:00 weg op het werk dus kon niet zien of je nog gereageerd had of zo.

Anders stuur je het maar naar mijn thuisadres:

l.van.oorschot@chello.nl

Hey Marieke,

Dat vroeg ik mezelf nou ook af.  Ik heet Nelly en ben de mama van Dean.

Tot morgen.

Ben gewoon zenuwachtig....  

Lisenka, heb je zelfs al terug gemailt hahaha..

Ps: Ik denk dat ik wel op val,.. ben net een dwerg!! (1.63 m)

Esmé mv Kay

Zenuwachtig? Waarvoor? Nergens voor nodig! Het wordt gewoon een onspannen en gezellige middag..

Kay past al lang niet meer in de maxicosi, dus neem gewoon de wandelwagen/buggy mee. En natuurlijk is er plaats, anders maken ze het maar!

Niet te druk maken dames!

Esmé mv Kay

Maar voor jullie duidelijkheid,..

Morgen zie je me zo..

Of zo,.. hahaha,..

Esmé mv Kay

Hahha, ik zal morgen uitkijken voor een kleine mama, dan kijken julllie uit naar een megamama (1.86!)

tot morgen!!!

Lisenka

Terug
Bovenaan