Forumdag, graag allemaal lezen en voor woensdag reageren ivm reserveren.

wij komen ook !!!
2 volwassenen en 1 kind !!!

Tot zaterdag !

Groetjes
Jolanda

Ook wij zij   erbij!

2 volw. en 1 kind. (graag wel een kinderstoel, anders blijft Rik niet zitten hahaha)!!

GEZELLIG!!!!!!!!

X Saskia

Hoi

Ook ik ben met Joyce van de partij.
De jongens en papa laat ik thuis.
Dus wij zijn met zijn tweetjes.

Tot zaterdag!
Jessica

PS:Als er nog iemand vervoer nodig heeft in de buurt van Harderwijk dan heb ik nog plek.Laat het dan wel even weten.

Even up, wil een goede lijst hebben om naar monkeytown te mailen.
Zit nu op 20 volwassenen en 12 kindjes die een stoel nodig hebben. Uiteraard ga ik alle kindjes natellen en voor de kleintjes zorg ik sowieso voor een kinderstoel.

groetjes Maris

Hoi Mariska,

Ik weet niet hoe ze in de kinderstoelen zitten bij Monkeytown maar als er niet genoeg zijn dan hebben wij eventueel een IKEA kinderstoel die we makkelijk mee kunnen nemen voor Maaike hoor. Ik zal hem anders wel gewoon voor de zekerheid in de auto doen. We komen toch met de bedrijfsbus van Henk dus ligt niet in de weg.

Misschien zijn er wel meer moeders die dit kunnen doen.

Tot zaterdag
Inge

Oja dat is ook wel een idee, wij hebben ook zo een stoel, dus laat maar even weten of er genoeg kinderstoelen kunnen worden gereserveerd anders nemen wij hem ook wel mee,
gr. Sonja

Hoi Inge,

Goed idee, iedereen die zo'n stoel heeft en ruimte in de auto kan hem natuurlijk voor de zekerheid meenemen!
Ik hoop dat ik straks wel iedereen heb meegeteld met mijn zwangerschapsdementie...

groetjes Maris

Terug
Bovenaan