Forumdag, graag allemaal lezen en voor woensdag reageren ivm reserveren.

heey

Het is de bedoeling dat wij zaterdag ook komen.
We komen met z'n 5en.
2 volwassenen en 3 kinderen.
ik weet niet of wij 10 uur redden om er dan te zijn hoor.
Maar dan komen we gewoon iets later.
Tot hoelaat gaat iedereen?

Groetjes Marianne

en Mariska: hoe zit dat met datumprikker. ik had me vorige keer niet opgegeven dus weet niet of jij nog iets van mij moet weten? of doe je het nu allemaal via jg regelen?
ik hoor het wel als je nog iets wil weten.
Bij deze alvast wel mijn mailadres: Mariannevanbruchem@live.nl

Groetjes

Hoi Marianne,

Leuk dat jullie ook komen! Ik noteer je morgen op de lijst. Weet je verder alle gegevens van monkeytown? Ik hoef verder niks te weten hoor!

groetjes MAris

Ik en mijn kleine man zijn ook van de partij. Moet nog even aan Mars vragen of hij ook mee gaat. Zal het vanavond vragen maar in ieder geval Mick en ik wel.
Leuk, heb er zin in.

Groetjes Jiska

Hoi Jiska,

Leuk dat jullie ook komen! Ik heb er al veel zin in!

groetjes Maris

Hallo...
Ben al een tijdje niet meer hier geweest, maar wat leuk dat jullie mekaar gaan ontmoeten..
Balen dat ik net te laat ben nu.. Misschien is het voor herhaling vatbaar en kan ik volgende keer mee..
Veel plezier allemaal!!!!!!!!!
Grt, Anne-Marie

ik ben een paar dagen niet op het forum geweest en lees nu het bericht pas!
weet niet of ik nu nog mee kan?!

Jullie kunnen gewoon nog komen hoor, het was alleen maar nodig voor het aantal stoelen, maar als er meer komen hebben we altijd de vloer of de ballenbak nog, dus kan je, gewoon gezellig komen!

Groetjes
Angel

Inderdaad gewoon gezellig komen. En misschien kunnen we ze gewoon nog bellen met extra mensen? Denk dat dat geen probleem hoeft te zijn.
En voor de mensen die e rnaar vroegen. Wij gaan niet op een bepaalde tijd weg. Onze volgende afspraak van die dag is om 17.00 uur ook in Amersfoort dus wij zijn er echt wel even

Terug
Bovenaan