forumdag op 8 september in Eindhoven

A

Anoniem

Guest
Hoi,
ik heb de knoop doorgehakt. Het is 8 september geworden, omdat dan de meeste konden komen. Het inititiatief is vanuit de zuidelijke meiden ontstaan, maar iedereen die wil komen is natuurlijk welkom.  
Locatie is Listers bij het stadswandelpark in Eindhoven. Er is gratis parkeergelegenheid. En bij goed weer kunnen we buiten zitten en bij slecht weer binnen.
Misschien kunnen de Eindhovense meiden even het adres of een routebeschrijving hier neer zetten.
Qua tijdstip dacht ik aan hetzelfde als de vorige keer nml. 11 uur. Maar wil je later aanschuiven dan kan dat altijd.
Degenen die zeker komen: Karin, Irene, Marijke, Linda, Mo, Carla, Heaven, Ilona, Simone en Veerle.
Degenen die misschien komen zijn: Annegien, Corina, Dionne, Rosanne, Annemiek en Mikkie.

Groetjes Veerle

Het adres van Listers is:

Listers Parkzicht
Alberdingk Thijmlaan 18
5615 EB   Eindhoven

Het ligt globaal naast de stadsschouwburg (tegenover het prak erachter). De route kan je vinden bij de anwb oid. Ik wil het best omschrijven, hoor. Maar niet iedereen komt van dezelfde kant.

De 15e kon ik helemaal niet. Op de 8e moet (ja...moet!) ik naar de ledenvergadering van de beroepsvereniging. Gelukkig is die in Ehv, vlakbij Listers. Ik kan dan vanaf ongeveer 14.00 uur er zijn, misschien iets eerder als het niet uitloopt. Loek is er dan niet bij of Dave moet apart er naartoe komen. Misschien vindt hij dat wel leuk... Ik zal het voorstellen.

Leuk! Wij zullen erbij zijn. Ik moet alleen even kijken of ik de auto dan nog heb, of dat ik die van mijn moeder moet proberen te lenen.

Groetjes Ilona

Ha,
als je moet reserveren dan is het idd wel fijn als jij dat wilt doen Rosanne. Leuk dat je in elk geval 's middags kan. Ik dacht zelf al, we kunnen ook gewoon 's middags afspreken, omdat de meesten uit de buurt komen. Maar ja, dan is er toch best weinig tijd en is het amper de moeite voor de mensen die verder weg wonen en toch willen komen. En in Den Bosch vloog de tijd ook om vond ik.
Groetjes Veerle

ik vond het in DB wel fijn dat met de tafels geschoven kon worden. Tafels ertussen was niet zo fijn. Misschien kunnen ze bij Listers ook zoiets regelen. Of in een apart nisje met dan maar een paar tafels, ze hebben daar een soort inhammetje, apart van de rest van de ruimte. Ik reserveer wel voor een man of 10-12, gemiddeld zal je daar wel op komen.

Jammer dat het 8 september is geworden, dit was de enige datum van de gegeven mogelijkheden  waarop ik zeker niet kan. Dus ik moet helaas weer een meeting overslaan.. Ik wens jullie alvast heel veel plezier en ik hoop hier wel foto's te zien hè!!

Groetjes,
Dionne

Terug
Bovenaan