forumdag op 8 september in Eindhoven

Marco zou ook heel graag mee willen ....hijs mijn steun en toeverlaat whahhahaha nee grapje maar hij wil wel weten of er meer papa's mee komen???
ene irene dan nog kan je meerijden hoor

Dave vond het de vorige keer erg leuk, dus je hebt best kans dat die weer mee komt

leuk weer een meeting! Als ik kan wil ook wel komen!
Moet even kijken of ik niet hoef te werken!

groetjes Sonja

Hallo,

Leuk weer zo'n meeting!!! Ik zou heel graag willen komen, zijn er nog meerdere dames uit het midden van het land??? Niet dat dat iets uitmaakt, maar dacht misschien achter elkaar aan rijden bijvoorbeeld???

Het is voor ons anderhalf uur rijden (135 km) dus dat is best wel een behoorlijk stuk! Heb net even gekeken op de route planner. Ik denk er nog even over na....

Groetjes Veronique

Komen er mensen uit omgeving Arnhem/Nijmegen?
En zo ja, hebben die zin om samen met mij met het ov te reizen, bv vanaf Nijmegen of Den Bosch? Kunnen we lekker samen stuntelen met de bussen in Eindhoven.
Gr Irene mama van 'Lotta'

Hallo!

Ik zit ook serieus te denken om deze wereldreis te gaan ondernemen.
Veronique, ik kom ook uit het midden van het land en volgens mij behoorlijk dicht bij jou. Bij mij vandaan is het namelijk 139km!

Wil nog even aanzien hoe het hier thuis is rond die tijd, qua verhuizingen en omgangsregelingen. Als ik kom dan wil ik wel graag Quinn meenemen. Zonder hem gaan en dan al die andere kindjes zien, lijkt me nu nog niet zo'n denderend idee.

Maar ik ga mijn best doen om te komen. Hou het forum in de gaten!!

Wendy

Hai Wendy,

Wij wonen in Zeewolde (polder vlakbij Harderwijk/Nijkerk/Almere).
Waar wonen jullie??

groetjes Veronique

Terug
Bovenaan