forumdag op 8 september in Eindhoven

Leuk joh, dat er ook weer mama's uit andere delen van het land willen komen. Super leuk. Enne Wendy..... ik wil de naamgenoot van Quinn wel zien hoor. Leukkkkkk....

Ik ga echt mijn best doen, Veerle! Moet alleen even afwachten wanneer de omgangsregeling gaat lopen. Kan helaas dus zijn dat hij net dat weekend bij zijn vader is. Maar het lijkt me ook zo leuk om nu eens te komen. ben erg benieuwd naar iedereen!
Ben zelf alleen wel iets verlegen, dus waarschijnlijk krijg ik het tegen die tijd al weer benauwd........ Domme muts die ik ben!

Pffff Wendy.... wat een verademing dat je dat zegt....

Ben zelf ook een beetje een scheiterd (om het maar zo effies te zeggen). Misschien een idee om met elkaar er naar toe te rijden??? Harderwijk - Zeewolde is 10 minuten. Kom je ook niet zo alleen aan...

Mocht je gaan natuurlijk, het zou mij wel leuk lijken!
groetjes Veronique

Ah joh... dat hadden we allemaal die eerste keer op de forumdag. En nu zijn er ook weer nieuwe mensen, dus er zijn er meer die het hebben. Maar het kletst meteen wel weg over die kleintjes hoor.
En als jullie samenrijden dan is het helemaal goed toch.

ooo ik ben ook verlegen hoor maar ontdooi wel snel na 5minuten ben ik er meestal wel vanaf tenminste in leuk gezelschap dus het ligt helemaal aan jullie whahahhah

Het lijkt mij ook erg leuk om te komen!
Wel erg spannend,lijkt wel op een blind date.
(is het eigenlijk ook!)

Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan