FORUMDAG VAN HET OOSTEN : vrijdag 8 juni

Nou, wij hebben erg veel zin in morgen.
Wieteke is al zo zenuwachtig dat ze vanmorgen helemaal niet meer wilde slapen (hihihi). Maar goed, nu slaapt ze gelukkig weer heerlijk.
Hopelijk slaapt ze morgenochtend wel goed...... Dan kan ze er helemaal tegen 's middags.

Tot morgen.
Geeske & Wieteke.

Hallo!!

Meiden, ik kan morgen niet komen, er is iets privé tussen gekomen, gisteravond gebeurd.Ik wil er niet al te veel over kwijt, maar dit betekent dat ik dus niet kom morgen. Ik vind het mega jammer had er zo veel zin in, maar dit moet echt voor gaan het is niet anders. Enorm spijtig

Ik hoop dat een van jullie die ook morgen  gaat dit nog leest!!

Iig ik wens jullie heel veel plezier en mocht er een nieuwe afspraak komen dan wil ik graag de volgende keer er op zeker bij zijn...al moet ik vrij nemen!!!

liefs jen

Meiden heel veel plezier enne....denk aan de foto's he? Wij zijn heel erg benieuwd!!

Groetjes van Cissy mv Fabio

9 meiden met een bende kids.....

Hee Babbelaartje, jammer dat je niet mee kunt, maar soms komt er (onverwachts) iets op je pad wat voorgaat!!! Dat is ook heel belangrijk. Ik hoop dat het niet iets heel ernstigs is, maar ik wil je in ieder geval succes/sterkte wensen.

De foto's komen wel Cissy.... no worries!!!!

Groetjes happyM.

Vandaag is de dag. Vroeg me af of jullie wat meenemen aan eten of drinken? Ik zie neregens op de site of je wat van thuis mee mag nemen maar ook niet wat ze daar hebben.

Voor de grotere kids kun je een kan met ranja bestellen, krijg je bekertjes bij. Voor Tygo neem ik zijn eigen  flesje sap mee en z'n fruithapje. Voor mezelf neem ik denk ik zo'n flesje spa-drinken mee. En wat lekkers misschien.

Bij de andere topic had ik een tip geplaatst, ik zal hem hier ook neer zetten:

Neem voor je kleintje wat extra speelgoed mee. Een rammelaar, muziekdoosje, blokjes, badboekje enz enz enz... Anders zijn ze gedoemd de hele middag met een ballenbakbal te spelen (mooi woord voor galgje hihihihi)

Groetjes en tot vanmiddag!!!

happyM.

Terug
Bovenaan