FORUMDAG VAN HET OOSTEN : vrijdag 8 juni

Ik hoop voor jullie dat jullie niet wegpuffen in die loods met dit weer.. Hadden wij al op die regendag. Anders lekker ergens het park in gaan hoor!

Heel veel plezier!!!!!!!

Esmé mv Kay

weet een van jullie of er daar een potje warm gemaakt kan worden? aangezien wij nog een dik uur weer terug moeten rijden wordt het een beetje laat voor marek met warm eten. neem voor de zekerheid denk ik mijn flessenwarmer wel mee anders.
Nou meiden tot vanmiddag!
groetjes mira en marek

Heeel veel plezier!!!   En zweetbandjes om he haha

Groetjes Bianca mv Sep

Thomas en ik wensen jullie ook heel veel plezier!! En allemaal veel foto's maken hoor! We willen niets missen!

-X- Marieke

kleed de kids maar luchtig inderdaad. Volgens mij hebben ze geen airco... De vorige keer dat ik er was, liepen er heel veel kinderen in hun romper of korte broek en hemd.

Tygo heeft een een korte (katoenen) broek aan en een dun T-shirtje... Als het ècht mega-warm is, speelt hij maar lekker in romper.

Ik heb net even gebeld met Zippo... Ze hebben een magnetron beschikbaar om eventuele potjes warm te maken.

Groetjes happyM.

TIP 2!!!!!!

Ben wel een beetje laat hiermee, maar aangezien het zo warm is: neem ff zwemkleding voor je kids mee. Als het daarbinnen namelijk niet uit te houden is, zoeken we de plaatselijke plas even op!!!

Voor het geval niemand dit meer leest:
ik neem wel een stapel handdoeken mee.

Groetjes happyM.

Joehoe.... leest iemand dit nog??? (iemand die mee gaat natuurlijk)

ben bang van niet Marieke. Dat wordt een heeeeeeeeeeeeeeeele stapel handdoeken mee!

Terug
Bovenaan