Forumdag

hoi hoi
lijkt me super leuk zo'n forum dag
maar ik woon helemaal in het hoge noorden groningen
is het met kids??
en zou ik net als sabina iemand mee mogen nemen..... anders wordt mijn reis zo saai haha
of er moet nog iemand uit het hoge noorden weg komen met wie ik mee kan rijden???
groetjes sandra mv annique

moet het perse in het weekend? ik werk ook om het weekend dus mijn weekenden zijn al snel vol daarbij is het door de week vaak rustiger in een dierentuin of waar we ook afspreken.

gr sandra

hoi
zo een meeting lijkt me echt super leuk hoor
ik woon in bergen op zoom  
maar ik heb geen auto of rijbewijs dus ik moet met het openbaar vervoer
groetjes priscilla

Ik ben in het bezit van een auto.
Mijn voorkeur gaat uit voor een donderdag of vrijdag.
Ook lijkt het mij persoonlijk iets leuker om alleen met de mama's en kinderen af te spreken. Zo is de groep iets kleiner en wat intiemer.
Maar uiteraard, meeste "stemmen" gelden..

Ik hoor het wel!

Groetjes,

Esmé mv Kay

Nou, lijkt me supergezellig, leuk om iedereen life te zien.
Wel een hele klus om datum en plaats te vinden zodat iedereen( die zin heeft!) kan komen.
Ik kom uit Vught, bij 's-Hertogenbosch, ik heb een auto en vrijdag zou voor mij de makkelijkste dag zijn.
Ik hoor wel wat en waar het gaat worden.

groetjes Danielle.

Ik lijkt mij ook het leukste om zonder onze  mannen af te spreken!!!

Ik ben ook van de partij, mits ik niet aan het vliegen ben dan he. Ik woon net als bianca26 in Lelystad en ben in bezit van een autootje. Zonder mannen lijkt mij ook leuker. Maar ik ben heel flexibel hoor. De dag maakt me niks uit. (weekend of niet) Het dolfinarium lijkt mij ook erg leuk om af te spreken (ben er nog nooit geweest, maar er is veel meer te doen dan alleen dolfijntjes)

groetjes Monique

Terug
Bovenaan